نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید
سرمربی انگلیس: اسپانیا بهترین تیم بود/ به بازیکنانم افتخار می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوتگیت به بازیکنانش افتخار می‌کند ولی معتقد است که اسپانیا بهترین تیم تورنمنت بوده است.

انگلیس بازی فینال یورو ۲۰۲۴ را با نتیجه ۲-۱ به اسپانیا واگذار کرد و این بار هم به قهرمانی نرسید. دو گل اسپانیا را نیکو ویلیامز و اویارسابال به ثمر رساندند و تک گل انگلیس توسط کول پالمر به ثمر رسید.

گرت ساوتگیت که برای دومین بار متوالی‌ست که سه‌شیرها را به فینال یورو می‌رساند بعد از بازی در مصاحبه با ITV گفت: «فکر می‌کنم اسپانیا بهترین تیم مسابقات بود. ما توپ را به اندازه کافی تحت اختیار نداشتیم، اما تا ده دقیقه آخر کنترل خوبی داشتیم. برای همه بچه‌ها واقعا ناراحت هستم، بازیکنانم واقعا باورنکردنی هستند. به کارهایی که انجام دادند بسیار افتخار می‌کنم.»

سرمربی انگلیس در مورد گل پالمر عنوان کرد: «در آن نقطه از بازی شتاب داشتیم، در آخر بازی هم شانس خوبی برای مساوی کردن داشتیم.»

او در مورد عملکرد کلی تیمش افزود: «فکر می‌کنم باید برای این بازیکنان برای رساندن ما به این نقطه اعتبار زیادی قائل شد. به گونه‌ای که جنگیدند و تا برای این پیراهن افتخارآفرینی کنند. شخصیت و انعطافی که نشان دادند شایسته تقدیر است.»

بیشتر بخوانید: داستان تکراری ناکامی‌های هری کین/ شاهزاده انگلیسی از اسب پیاده شد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
    انگلیس در صورت استعفای گرت ساوتگیت با یکی از کاراکترهای زیر بعنوان سرمربی موفق تر است ۱)برادران نویل(فیلیپ و گری) ۲)رود گولیت ۳)رنه هیگویتای کلمبیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

مربی برتر هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی