نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...
اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیز برای انگلیسی‌ها در صورت قهرمانی در یورو/ جام ببرید تا سلبریتی شوید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌های انگلیس با به دست آوردن جام قهرمانی اروپا می‌توانند اسطوره شوند و تا آخر عمر از جایگاهی ویژه برخوردار شوند.

تیم ملی انگلیس با شکست دادن هلند در مرحله نیمه‌نهایی به فینال یورو ۲۰۲۴ راه پیدا کرد و گرت ساوتگیت با رسیدن به دومین فینال متوالی خود موفق شد پاسخی کوبنده به منتقدان خود بدهد. پیش از این مشخص شده بود که ساوتگیت در صورت قهرمان کردن انگلیس در این تورنمنت ۴ میلیون پوند پاداش دریافت خواهد کرد، ولی نشریه سان اکنون فاش کرده که سرمربی با رساندن تیم به فینال نصف این مبلغ یعنی ۲ میلیون پوند را دریافت کرده است.

در همین حال، مشخص شده که بازیکنان انگلیسی در صورت قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ می‌توانند مجموعا ۱ میلیارد پوند به دست آورند؛ از طریق دستمزدهای افزایش یافته در طول دوران حرفه‌ای خود و قراردادهای اسپانسری کلان.

مارسل کنوبیل، کارشناس برندها، گفت: «قهرمانی در یورو، انگلیس را از نظر درآمدهای آینده به تیمی میلیارد پوندی نزدیک می‌کند.»

جود بلینگام، هافبک ۲۱ ساله رئال مادرید، در صدر جدول درآمدها قرار خواهد گرفت و به نظر می‌رسد برند او حتی از دیوید بکام پیشی بگیرد و ۴۰۰ میلیون پوند به دست آورد. مارسل در این باره گفت: «جود تمام امکانات را در اختیار دارد تا پایان دوران حرفه‌ای خود از ۳۷۲ میلیون پوند بکام پیشی بگیرد. او می‌تواند با حقوقش در رئال مادرید به اضافه اسپانسرها و امضاها به درآمد سالانه ۵۰ میلیون پوندی برسد و در نهایت درآمدش را به صدها میلیون پوند برساند. جود به همان هوش تجاری و طول عمر دوران بازی بکام نیاز دارد. اما او از همین سن پایین به قله فوتبال جهان رسیده و در مسیری شبیه به رونالدو قرار دارد. او همه چیز دارد.»

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که هری کین، بوکایو ساکا، فیل فودن، کول پالمر و کوبی مینو هرکدام ۱۰۰ میلیون پوند دریافت خواهند کرد. آن‌ها با رسیدن به قهرمانی، تا آخر عمر سلبریتی می‌شوند، درست مانند قهرمانان جام جهانی ۱۹۶۶ انگلیس. و می‌توانند دستمزد خود را به حدود ۵۰۰۰۰ پوند در هفته افزایش دهند، و ستاره‌های جوانتر ۲۵ میلیون پوند در طول ده سال فوتبال درجه یک خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: پاداش ۱۰ برابری سرمربی انگلیس در قیاس با سرمربی اسپانیا در صورت قهرمانی در یورو ۲۰۲۴

اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیز برای انگلیسی‌ها در صورت قهرمانی در یورو/ جام ببرید تا سلبریتی شوید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ملوان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی