نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟
دوشنبه اقرارنامه می‌آید و استقلال خلاص می‌شود/ وکیل انگلیسی گفت از شما جریمه نمی‌گیرم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال با صراحت می‌گوید پرونده طلبکار خارجی این باشگاه حداکثر تا دوشنبه (۲۵ تیر) برای همیشه بسته می‌شود.

به نظر می‌رسد پرونده عزیزبک آمانوف در استقلال برای همیشه بسته می‌شود.

محمدرضا بختیاری معاون امور حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال در این رابطه با تایید خبر خبرورزشی گفت: اگر به خاطر داشته باشید، حکم دادگاه بدوی به مراتب سنگین‌تر بود اما توانستیم با تنظیم لایحه دفاعیه رقم قابل ملاحظه‌ای از طلب عزیزبک را کم کنیم و در مجموع فقط ۳۳۳ هزار دلار علیه استقلال حکم صادر شد درحالیکه حکم اولیه بالغ بر ۵۵۰ هزار دلار بود. همانطور که قبلاً در خبر ورزشی گفته بودم، وکیل عزیزبک آمانوف انگلیسی بوده و دو هفته قبل طی مکاتبه با من به طور جدی خواهان دریافت مطالبات موکلش شد. همان زمان از ایشان خواستم مهلت دو هفته‌ای بدهد و توانستیم این وکیل را راضی کنیم تا پرونده را در این ۱۴ روز مسکوت نگه داشته و بابت آن غرامت و سود دریافت نکند. خوشبختانه چهارشنبه شب بعد از وقت اداری، یکی از شرکت‌های کارگزاری هلدینگ پذیرفت این کار را انجام بدهد. با تلاش فراوان مدارک را تکمیل کردیم و همان چهارشنبه شب قسط اول که شامل ۱۹۵ هزار دلار می‌شد را واریز کردیم. من به طور جدی پیگیر بودم تا قسط دوم هم همان چهارشنبه واریز شود ولی کارگزاری هلدینگ نمی‌پذیرفت و تاکید داشت باید اول قسط اول برداشت شود تا خیال آنها از بابت بلوکه نشدن پول جمع شود. من حتی برای حل شدن مشکل استقلال حاضر شدم خودم شخصاً مسئولیت این پول را بپذیرم و از آنها بخواهم قسط دوم را واریز کنند. البته خوشبختانه وکیل آمانوف آخر هفته پیام داد که مبلغ را دریافت کرده است به همین خاطر قسط دوم را نیز پرداخت کردیم و حالا حداکثر تا دوشنبه پرونده به طور کامل بسته می‌شود. انصافاً باید از سرکار خانم کهنسالی و آقای مهدوی مهر که در این پرونده به معنای واقعی کلمه کمک حال من بودند، تشکر کنم. همچنین باید از کارگزاری هلدینگ هم تشکر کنم که حتی بعد از پایان وقت اداری نیز در این پرونده استقلال را تنها نگذاشتند.

بختیاری ادامه داد: پول به احتمال زیاد در آخر وقت اداری شنبه هم در اروپا قابل برداشت است ولی با توجه به تعطیلات آخرهفته آنها، قضیه احتمالاً به دوشنبه می‌افتد. استقلال پول را به موقع داد ولی بحث بلوکه نشدن و قابل برداشت بودن آن با توجه به  تحریم ها هم بسیار مهم است و زمان نقل و انتقال پول را افزایش می‌دهد. مشکلی که دست استقلال نیست. روال کار هم اینطوری است که آنها پس از دریافت پول، اقرارنامه می‌دهند که پرونده بسته شده و دیگر مطالبه‌ای ندارند. همان اقرارنامه برای ما کفایت می‌کند. این را هم بگویم که وکیل انگلیسی آمانوف پس از دریافت قسط اول به من گفت با وجود اینکه هنوز قسط دوم را نگرفته‌ام اما به حرمت صداقت شما، با فیفا مکاتبه نمی‌کنم و تا دوشنبه صبر می‌کنم. به این ترتیب ما حتی یک دلار هم جریمه و غرامت نخواهیم داد. من همه سواد حقوقی و تجربه ۳۰ ساله خودم را به کار بستم تا جلوی هواداران استقلال سرافکنده نشوم. با وجود اینکه الان قراردادی با باشگاه استقلال ندارم اما پای کار ایستادم و افتخار می‌کنم مشکلی از مشکلات استقلال را حل کنم. من پای کار ایستادم تا خدای نکرده آن نوجوانی که بدون هیچ چشمداشتی در دورترین نقطه این مملکت وضعیت استقلال را دنبال می‌کند و با پیروزی این تیم حداقل چند روز دلش شاد است، به خاطر محکومیت و بسته شدن پنجره استقلال غمگین نشود. در خبر ورزشی به هواداران قول داده بودم که نمی‌گذارم پنجره استقلال بسته شود و شکر خدا دقیقاً همین کار را هم کردم. واقعا خوشحالم که شرمنده استقلالی ها نشدم.

دوشنبه اقرارنامه می‌آید و استقلال خلاص می‌شود/ وکیل انگلیسی گفت از شما جریمه نمی‌گیرم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    وقتی شما اینجوری صحبت میکنید تن و بدن انسان بیشتر میلرزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی