نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
آخرین وضعیت گزینه جذاب پرسپولیسی/ واکنش بادامکی به مراحل انتقال بزرگ
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ارتباط با انتقال مهدی لیموچی به توافق‌هایی دست پیدا کرده‌اند ولی از زمان تعیین شده برای اعلام نظر نهایی از سوی باشگاه مبدا گذشته و هنوز پاسخی ارسال نشده است.

مهدی لیموچی یکی از بازیکنانی است که باشگاه پرسپولیس برای جذب وی وارد عمل شد. با توجه به سوالات هواداران و رسانه‌ها در این ارتباط حسین بادامکی اظهار کرد: در ارتباط با این بازیکن با توجه به نظر مثبت وی، مذاکرات با باشگاه آلومینیوم اراک برای اخذ رضایت‌نامه انجام شد. در پاره‌ای موارد نیز توافق‌هایی صورت گرفت که در پی آن تاریخی مقرر شد تا اظهارنظر نهایی از سوی باشگاه مبدا صورت بگیرد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپپولیس افزود: در حال حاضر چند روزی از آن تاریخ گذشته است و متاسفانه همچنان منتظر هستیم تا باشگاه آلومینیوم اراک طبق روال معمول و عرف مذاکرات، نظر خود را برای ادامه روند کار اعلام نماید. امیدواریم این اتفاق هرچه سریع‌تر روی بدهد.

بیشتر بخوانید: حمله رامین رضاییان به سپاهان؛ با همین کارها باعث جدایی من شدید/ افشاگری ستاره لیگ درباره یک پیشنهاد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ن.ک NL ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    من که چشمم آب نمیخوره درویش و بادامکی واسمون بازیکن خوب بگیرن، این دو تا ختی با بازیکنهای خودمون نتونستن تمدید کنن، دروازبان، دفاع راست، دفاع چپ، مهاجم و وینگر راست نداریم ولی این دوتا عین خیالشون نیست
  • فرجی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    بیروخیلی بزرگش کردند خودشوگم کرد
  • سبحان IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    والله ما گفتیم تیم خصوصی بشه بهتر میشه بهتر که نشد هیچ بدتر هم شددرویش وبادامکی مربی وهمه بازیکنا رو هم دارن فراری میدن اینا هنوز خواب تشریف دارن معلوم نیست کی ازخواب بیدار بشن احتمالا نیم فصله دوم ازخواب بیدار میشن دقیقا مثله فصله قبل آقای درویش نمیتونی بکش کنار خواهشا اینقدر روی اعصاب هوادارا راه نرو روزهای اول بهت حق می‌دادیم ولی الان که تکلیف ترابی .اسماعیلی.بیرانوند.نعمتی واوسمار روشن شده ودوهفته از نقل انتقالات گذشته آخه چرا دست دست میکنین
  • علی دایی عشق US ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    درویش خودش تصمیم به نابودی پرسپولیس گرفته وباهیچ بازیکنی تمدید نمیکنه بازیکن جدید هم جذب نمیکنه عمدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی