نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟
تقابل گزینه‌های خط حمله پرسپولیس در یک تورنمنت محلی! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور و محمدجواد محمدی بازیکنان مدنظر تیم پرسپولیس در خط حمله این تیم در یک دیدار، مقابل هم قرار گرفتند.

هر ساله پس از پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال در کشورمان، تورنمنت‌های دوستانه زیادی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در اغلب این تورنمنت‌ها بازیکنان مطرح لیگ برتری نیز حضور دارند.

یکی از استان‌هایی که سالانه در آن تورنمنت دوستانه و محلی زیاد برگزار می‌شود، استان مازندران است که بازیکنان بسیاری در لیگ برتر دارد و در سال‌های گذشته و امسال میزبان این بازیکنان بوده است. چهره‌های مازندرانی تیم‌های پایتخت مانند ابوالفضل جلالی مدافع تیم استقلال نیز در این مسابقات حضور پیدا می کنند که البته حضور بازیکنان تحت قرارداد تیم‌های لیگ برتری بر اساس قوانین منع قانونی دارد، چرا که احتمال مصدومیت هست  و ممکن است باعث محرومیت و جریمه این بازیکنان شود.

اخیرا از یکی از این مسابقات دوستانه در شهر بابل عکسی منتشر شده که جالب توجه است. در این عکس علی علیپور مهاجم فصل گذشته ژیل ویسنته پرتغال و محمدجواد محمدی مهاجم فصل گذشته ذوب آهن در حال تصاحب توپ مقابل هم دیده می‌شوند.

این در حالی است که گفته می‌شود علی علیپور و محمدجواد محمدی هر دو گزینه خرید تیم پرسپولیس هستند و به نوعی در این عکس تقابل گزینه‌های مدنظر تیم پرسپولیس در خط حمله را می‌بینیم.

تقابل گزینه های خط حمله پرسپولیس در یک تورنمنت محلی! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تحلیل شما از مذاکره باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی در این مقطع از فصل چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی