نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
۲۳ |
۸
اوضاع پیچیده در استقلال/ رفتار عجیب سمیعی با نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وضعیت نیمکت استقلال بسیار عجیب است و هر لحظه امکان یک تغییر بزرگ وجود دارد.

به گزارش خبرورزشی، همانطور که خبر مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی را اطرافیان جواد نکونام و نه خود باشگاه استقلال تکذیب کردند، مصاحبه انگیزشی سرمربی فعلی هم خلاف دفعات پیشین به جای کانال رسمی باشگاه در یک خبرگزاری منتشر شد. همه این موارد در کنار شنیده‌های مختلف از درون تیم، حکایت از این دارد که جایگاه جواد نکونام به عنوان مرد شماره یک نیمکت آبی‌ها متزلزل است و بخش زیادی از هواداران هم به شدت پیگیر کنار گذاشتن او هستند.

نکته اینجاست خود باشگاه علاقه‌ای به تکذیب شایعات موجود و یا حمایت از سرمربی ندارد و آخرین عکس یا خبری که با نام جواد نکونام در کانال تلگرامی استقلال منتشر شده، مربوط به بازی استقلال خوزستان است! آنطور که شنیده می‌شود، فرشید سمیعی در ظاهر خودش را حامی جواد نکونام نشون داده و به گوش اطرافیان وی رساند دستور کنار گذاشتن سرمربی، از سمت هلدینگ خلیج فارس آمده است. با این حال حداقل در بعد رسانه‌ای نه حمایتی از سمت او وجود داشته و نه خبری منتشر شده است. سمیعی درحالی وانمود می‌کند پشت نکونام ایستاده که کاملا در جریان اتفاقات اخیر بوده و احتمالا گذر زمان مشخص خواهد کرد او خواهان ادامه دادن با کادرفنی فعلی بوده یا این رفتار اخیر، تنها ژست ظاهری او بوده است تا همه چیز را گردن هلدینگ بیاندازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • diako IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    یک کلام مدیران هلدینگ با قرارداد بستن با بازیکنهای بنجل خارجی به دهها برابر قیمت مارکت و ارزش واقعیشون میخوان مثل همه مدیران باشگاهها لفت و لیس از بودجه مملکت داشته باشند ، نکونام مانع شده ، شخصا از سبک مربیگری نکونام راضی نیستم ، چون این سبک مال تیمهای نساجی و خونه به خونه و فولاد در زمان ضعیف بودنش بود ، در استقلال و پرسپولیس تماشاگر انتظار بازی زیبا توام با نتیجه گیری داره و همه تیمها میان برای نباختن جلو اینها و درصد کمی برای خودشون شانس برد قائل میشن ، ولی با ایحال اینکار نکونام که جلو دلال بازی و لفت و لیس آقایان ایستاده جای تقدیر داره ، اینها میخوان مربی خارجی بیارن که سر از کارشون درنیاره ،ضمنا استقلال هفته سوم هست و بجای ۹ امتیاز ۴ امتیاز گرفته که با صدر جدول ۵ امتیاز فاصله داره ، و ۲۷ بازی دیگه هم مونده ضمن اینکه هنوز با رقبای اصلیش روبرو نشده و این شانس رو داره که جلو سه تیم مدعی دیگه امتیاز کامل بگیره ، کمی منصف باشیم ، خبر ورزشی شما هم بیشتر آب رو گل آلود نکن و کمک کن آرامش برگرده به تیم آبی ، و مطلبم رو هم انتشار بده حتما 🌹
  • عیسی NL ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    اخراج سمیعی.
  • چکاوک IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    تا کی شما رسانه ها میخواید واس استقلال حاشیه درست کنین نمیدونم. کاش بشه دست از سر استقلال بردارید یکمم به حاشیه های برای تیم سوم پایتخت بپردازید. درود.
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    شما اولشم در انتخاب این مربی اشتباه کردید هرچه زودتر یک مربی کار درست اروپایی بیارید تا فوتبال ببینیم
  • اردشیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    آقا فکر کنم سمیعی و نکونام همتونو سرکار گذاشتند خواستن از اوضاع نابسامان استقلال شاد باشید و بشکن بزنید و امیدوار به قهرمانی تیم خاص با وجود وی ای آر.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      دقیقا کاملا و متقابلا بر عکس گفتی
  • امیر IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    از قرارداد های دستکاری شده و صوری چه خبر
  • فقط آبی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    امان از دست این سمیعی که روباه رو درس میده.این دیگه چه موجودیه.هفتاد و یک رنگ داره و ...‌‌ خدا بداد استقلال برسه با این مدیرعامل. اگه استقلال روز خوش به خودش دید‌‌ هر چی خواستید بگید.
  • حسین عابدینی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    یک فکر اساسی باید انجام دهید این همه تحقیر میشویم بعد هر بازی بسه در حد نام استقلال تصمیم بگیرید خدا وکیلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی