نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
۱۶ |
۵
الغرافه آخرین حضور نکونام روی نیمکت استقلال؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا جواد نکونام به پایان کار خودش در استقلال نزدیک شده است.

بعد از باخت به استقلال خوزستان هواداران عصبی استقلال خواهان برکناری نکونام شدند. اتفاقی که رخ نداده و جواد فعلا ماندنی است.

باشگاه استقلال با وجود مذاکره با چند گزینه، اعلام کرد از کادرفنی فعلی حمایت کرده مدعی شده نکونام به کارش ادامه خواهد داد. با این حال بعید است این مربی بتواند با این فشار وحشتناکی روی او تیمش است، دوام بیاورد. پیگیری های ما نشان می دهد نکونام در بازی با الغرافه در اولین بازی لیگ نخبگان آسیا روی نیمکت استقلال می نشیند و در صورتی که نتواند مقابل این تیم به برتری برسد، از کار برکنار خواهد شد.

استقلال به صورت چراغ خاموش مذاکره با گزینه های مدنظر خود را پیش می برد تا در صورت جدایی نکونام وقت هدر نرود. جواد تقریبا به پایان کارش در استقلال نزدیک شده و با وجود دادن قول قهرمانی برای این فصل، بعید است حتی پایان نیم فصل اول را در استقلال ببیند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • خانعلی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    نکونام باید برود
  • فرزاد IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    اخراج نکونام مساوی است با به حاشیه رفتن تیم، که اگه اینکارو بکنن به ضرر تیم خواهد بود شک نکنید استقلال با نکونام حتی بهتر از پارسال نتیجه میگیره شک نکنید
  • محمدطاها IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    به نظرم حالا که آقای نکونام موندنی شده تا دیر نشده باید تو تفکرات فنی و کادرش تغییر ایجاد کنه تیم نه مشکل بازیکن داره نه چیز دیگه ای، استقلال مشکل فنی داره و به بن بست تاکتیکی رسیده، فکر میکنم با فرصت دادن به تیم و هماهنگی بیشتر بازیکنا و اجرای استراتژی جدید قطعا تیم از آزمون پیش رو سربلند بیرون میاد..این تیم حمایت بشه قطعا نتیجه می گیرد..
  • نیلوفرآبی💙 IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    مدیران خوب میدونن نکونام مربی نیست واین کوتاهی دراخراجش خیانت به استقلاله آقای سمیعی اگر نکونام نتیجه نگیره خودت هم باییییدددد باهاااشششش بریییی😡
  • عشق ابدی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    چه کسی هوادار استقلالو عصبی کرده فقط و فقط رسانه‌های رقیب این موجو راه انداختن فقط خدا جوابشونو بده
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی
  • مرتضی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    من موندم این همه بازیکن گرفتیم ولی یه مهاجم خارجی درجه یک که چشم هوادارا در هر بازی به گل زدنش باش رو نتونستیم بگیریم.الانم دیر نشده یه مهاجم درجه یک بگیرید.
  • حسن IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    بنده خدا .کسیکه در اوساسونا که کل فوتبالش فقط گل نخوردن بوده و هست تا نیفته میشه یه مربی با تفکر گل زنی و فوتبال روز دنیا رو انتظار داشت .خاک برسر ما استقلالی‌ها که فوتبال روز از این آقا انتظار داریم .این آقا اگه موفق بود فولاد را با اون همه بازیکن فابریک به جایی می رسوند .به قرآن مربی که در مقابل نساجی بجای اینکه فوتبال حجومی بازی کنه همش دفاع دفاع دفاع و نتیجش هم اونی شد که پارسال همه دیدیم .از یه سوراخ دوبار نباید گزیده شد .فوتبال را از اسکوچیچ باید یاد گرفت که ما عرضه استخدام اونو نه در تیم ملی و نه در استقلال نداشتیم .تراکتور را نگاه کنید فقط اگه در نیمکت به مشکل نخوره قطعا قهرمانه.
  • مرتضی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    انشاالله که نکونام تیم رو سروسامان میده.وبازیکنا هم یکم بیشتر تلاش کنن تا اون دشمنایی که این چند روز خوشحال بودن از اوضاع استقلال دوباره غم وپریشانی رادر چهره دشمنان استقلال بزرک ببینیم.فقط هواداراشون کنن ورودیه بدن بازیکنا هم یکم همت کنن دوباره روزهای خوش میاد به اردوی استقلال.
  • محمدرضا IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
    تا اون موقع خیلی دیره نباید باید سریعا نکونام بی تاکتیک رو اخراجش کنن و سرمربی بزرگ خارجی با قرارداد سه ساله جذب کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی