نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
قلم قرمز نکونام روی نام ستاره جنجالی استقلال/ ادعای یک خبرگزاری
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر اهل کشور بوسنی و هرزگوین با نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال از حضور در تمرینات آبی‌پوشان منع شد.

آلمدین زیلیکیچ وینگر بوسنیایی تیم فوتبال استقلال با تصمیم جواد نکونام در اختیار باشگاه قرار گرفت.

مسئولان باشگاه استقلال درباره این بازیکن گفته بودند او در زمانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد که تکلیف ادامه همکاری با نکونام مشخص نبود. زیلیکیچ نزدیک به دو ماه در تمرینات استقلال شرکت کرد و در اردوی آبی‌پوشان در ترکیه نیز حضور داشت اما نتوانست نظر کادرفنی را جلب کند.

از طرفی، مهرداد محمدی به دلیل حضور زیلیکیچ و رعایت سقف قرارداد از لیست خارج شده و کادرفنی استقلال خواستار اضافه شدن این بازیکن به لیست هستند.

نامه عدم نیاز به زیلیکیچ توسط نکونام به مدیریت باشگاه استقلال داده و وینگر بوسنیایی از روز گذشته از حضور در تمرینات منع شد.

توضیح خبرورزشی: تسنیم در حالی این خبر را منتشر کرده که به گفته بازیکنان استقلال، زیلیکیچ تنها از حضور در تمرین تاکتیکی منع شده است. او در تمرینات حضور دارد ولی فقط دور زمین می دود.

بیشتر بخوانید: اسم رمز تقابل نکونام و هلدینگ خلیج فارس؛ آلمدین زیلیکیچ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • صالح IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    با این سبک مدیریت بهترین مربی دنیا و بهترین بازیکنا رو هم بگیریم بجایی نمی رسیم...مدیریت دلاله...
  • نیلوفرآبی💙 IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    #################################اخراج##########################################نکونام##########
  • نیلوفرآبی💙 IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    ########################################################################################################################################################################################################################اخراج####################نکونام###################اخراج####################نکونام###################اخراج####################دلال###################اخراج####################نکونام###################اخراج####################دلال####################اخراج####################نکونام###################اخراج####################دلال####################اخراج####################نکونام###################اخراج دلال######### ###########😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡خواسته ی ۴۰میلیون عاشق استقلال از هلدینگ خلیج همیشه فارس🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💙
  • سعید IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
    فارغ از مسائل اخیر، این کار درستی بود که خیلی زودتر باید انجام می شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی