۱۳
خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: با سیستم دل‌بوسکه نسخه‌ام را می‌پیچند/ در همین ۲۴ساعت به‌اندازه یک سال تجربه مربی‌گری کسب کردم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کنونی تیم ملی به تماشای دیدارهای مهم اروپایی علاقه خاصی دارد و هنگامی که هدایت استقلال را بر عهده داشت، فینال یورو ۲۰۱۲ را از نزدیک دید.

اسپانیا تیر ماه سال ۱۳۹۱ در فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ توانست ایتالیا را شکست بدهد و قهرمان این مسابقات شود. دیدار فینال به میزبانی اوکراین برگزار شد و امیر قلعه‌نویی که در آن زمان هدایت استقلال را بر عهده داشت، بازی را از نزدیک تماشا کرده بود.

قلعه‌نویی ۱۹ تیر ۱۳۹۱ پیرامون تماشای بازی مذکور به خبرورزشی گفت: این مسافرت یک‌روزه بود ولی باور کنید در همین ۲۴ ساعت به اندازه یک سال تجربه مربی‌گری به دست آوردم. فینال یورو ۲۰۱۲ رویایی بود و از این‌که پیش‌بینی‌ام راجع به قهرمانی اسپانیا درست از آب درآمد خوشحال شدم. البته باور کنید اگر بگویم که می‌خواهم در استقلال با سیستم آقادل‌بوسکه (ویسنته دل‌بوسکه سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا که همراه با ماتادورها قهرمان جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شد) بازی کنم، همان روز نخست نسخه‌ام را می‌پیچند (می‌خندد).

قلعه‌نویی این مصاحبه را هنگامی انجام داد که استقلال برای برپایی اردوی پیش‌فصل راهی ترکیه شده بود و آن‌جا دیداری دوستانه هم با پیکان انجام داد که در مقطع فوق عبدالله ویسی هدایتش را بر عهده داشت. سرمربی وقت آبی‌پوشان در واکنش به این شکست تصریح کرد: در بازی‌های دوستانه نتیجه برایم اولویت دوم است چون بیشتر دنبال آن هستم که نقاط ضعف تیم را پیدا کنم. البته جلوی پیکان بد بودیم و باختیم. خوش‌شانس بودیم که مقابل تیم عبدالله گواردیولا ۶ تایی نشدیم و فقط دو گل خوردیم!

او همچنین به انتخاب مانوئل ژوزه تحت عنوان سرمربی جدید پرسپولیس نیز اشاره کرد و ادامه داد: از این‌که می‌بینم وضعیت کادر فنی پرسپولیس هم مشخص شده است خوشحالم و امیدوارم در لیگ دوازدهم همه تیم‌ها فوتبال زیبا و باکیفیتی ارائه کنند.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: با سیستم دل‌بوسکه نسخه‌ام را می‌پیچند/ در همین ۲۴ساعت به‌اندازه یک سال تجربه مربی‌گری کسب کردم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • مسيح IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    تو جام ملتها هم ميخواستي مثل من سيتي بازي کني قطر نسخت پيچيد به فوتبال بکش زيرش ميگه تي کي تاکا
  • ع ق QA ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    چون مربیگری را نابعالی فوتبالی نمی‌دانید شلوغکاری و باند بازی و شانسی تلقی می کنید کدوم نکته فنی تازه در تیم ملی را شما نشون دادید ؟ ادامه راه اسطوره تون ( شما و اعضای هیأت رییسه فدراسیون) ؟ اینکه نکونام هم تو استقلال تونست و یک سال دست خالی موند
  • یداله IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    اخه برادر من شما چه مربیگری میدونی؟؟؟بخدا بلای عنایتی روی تیم امید رو تو سر تیم ملی خواهی آورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی