نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
۰ |
۰
ستاره تیم ملی انگلیس در آستانه پدر شدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جک گریلیش به زودی برای اولین بار پدر می‌شود.

جک گریلیش و ساشا آتوود اعلام کردند که به زودی بچه‌دار خواهند شد. این زوج با انتشار پستی در رسانه‌های اجتماعی این خبر هیجان‌انگیز را با میلیون‌ها طرفدار خود به اشتراک گذاشتند و پیام‌های محبت‌آمیز زیادی دریافت کردند.

ساشا با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام نوشت: «نیمی از من و نیمی از تو، مبارک باشد» و گریلیش افزود: «بزرگترین موهبت زندگی». جود بلینگام و هری کین برای آنها کامنت گذاشتند و تبریک گفتند.

ساشا و جک در سنین نوجوانی در مدرسه با هم دوست شدند و از آن زمان باهم در رابطه هستند و به زودی با به دنیا آمدن بچه، خانواده خود را تشکیل می‌دهند. ساشا همواره از جک حمایت کرده و در تمام این سالها کنار او بوده و خودش هم از ۱۳ سالگی به مدلینگ روی آورد و با برندهای مشهوری کار کرد.

گریلیش از ترکیب تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد و این موضوع بسیار او را ناراحت و متحیر کرد و حتی خیلی از هم‌تیمی‌های او نیز از خط خوردن نام گریلیش شگفت‌زده شدند و از مربی توضیح خواستند.

در حالی که انگلیس به نیمه‌نهایی یورو رسیده و باید برای رسیدن به فینال نارنجی‌پوش‌های هلندی را شکست دهد، گریلیش به تفریح و سفر می‌پردازد و از راه دور برای تیم کشورش آرزوی موفقیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی