نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
واکنش فوری درویش به جدایی ستاره پرسپولیس/ من اصلا راضی نمی‌شوم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به سقف قراردادها انتقاداتی وارد کرد و اظهار داشت که آنقدر کیفیت فوتبال رشد نکرده که قیمت‌ها بالا رفته است.

رضا درویش در حاشیه جلسه مدیران لیگ برتری اظهار داشت: جلسه اول هم اندیشی مدیران باشگاه های لیگ برتر پیرامون مجوز حرفه‌ای و باشگاه‌هایی که موفق به کسب این مجوز فیفا شده اند بود. برای لیگ جدید ما باید سعی و تلاش بیشتری کنیم. سال به سال که می‌گذرد، می‌بینیم که شاخص‌ها سخت‌تر می‌شود. از این رو باشگاه‌ها باید بیشتر تلاش کنند.  

وی ادامه داد: برخی ابعاد این شاخص‌ها دراختیار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیست. مثل ورزشگاه آزادی که ما نمی‌توانیم در جهت رفع معایب آن کاری بکنیم و یک موضوع ملی است.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: جلسه دوم پیرامون سقف قراردادها و دستورالعمل‌های جدید بود که خداراشکر همه متفق‌القول بودیم که سقف قراردادها اتفاق خوبی است. به نظرم اگر سالیانه ۲۵ درصد به این سقف اضافه کنیم، ۴ سال بعد این مبلغ به ۱۰۰۰ میلیارد می‌رسد و آیا این رشد و کیفیت فوتبال ما انقدر تغییر کرده که قراردادها ۲-۳ هزار درصد رشد کرده است.

وی ادامه داد: هنوز بازیکنان قدیمی تیم ملی دارند کیفیت بالای خودشان را نشان می‌دهند. فوتبال رشد نکرده ولی تورم چند برابر رشد کرده است. من یقین دارم که سقف قرارداد اگر هزار میلیارد باشد، باز هم بازیکنان عین هزار میلیارد را قرارداد می‌بندند. البته شاید ما باشگاه‌ها هم مقصر باشیم که سطح توقعات را بالا بردیم. یک مدیری به من می‌گفت  بازیکنی که ۲ میلیارد می‌گرفت وقتی آمد تمدید کند، درخواست ۲۰ میلیارد پول کرد. آنقدر فوتبالِ ما رشد نکرده و باید تدبیری بیاندیشیم که کیفیت فوتبال را بالا ببریم. همه به دنبال بالا بردن سقف بودند ولی من موافق نبودم و به نظرم می‌توانیم تعداد بازیکنان خارجی را بالا ببریم که قیمت آن ارزان‌تر در می‌آید.

درویش اظهار داشت: بازیکن وقتی به پرسپولیس می‌آید که قرارداد ببندد و می‌گوید خیلی مشتاق است ولی قیمت قرارداد او ۳۰ میلیارد است و جایی دیگر تا ۳ برابر پیشنهاد می‌دهد، مشخص است که می‌رود. 

وی در رابطه با واکنش اسماعیلی فر ادامه داد: او علاقه‌مند بود که برگردد ولی پیش قراردادی نوشته شده که نگران بود محروم شود. آن جا چند برابر هم به او پیشنهاد داده بود که به خاطر این موضوع من اصلا راضی نمی‌شوم.  

بیشتر بخوانید: واکنش شجاع خلیل زاده به جذب ۳ ستاره پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    اگه دقیقآ بررسی کنیم می‌بینیم دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان باعث بالا بردن نجومی قراردادها و قیمت بازیکنان شده اند وهیچ ارگانی هم با این دو باشگاه برخورد نمی کند خوب باید در فدراسیون را گل گرفت بازیکن متوسط و معمولی ادعای ۴۰ میلیون پول می کند و عنوان می کند یکی از این دو تیم پیشنهاد ۴۰ میلیونی بهش داده که اگه واقعی بررسی کنیم قیمتش بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون بیشتر نیست خوب معلوم است این بازیکن هوایی میشه ودیگه در تیمش تقاضای پول بیشتر جهت تمدید میکند پس بازرس فدراسیون کجاست بعد از مرگ سهراب بیهوش دارو بابا با این باشگاهای متخلف که زیر بار هم نمی روند وترس هم ندارند وکار بد خود را توجیه می کنند باید با قدرت برخورد کرد تو این اوضاع مردم به نان شب خود محتاج هستند یک دکتر یا متخصص چقدر زحمت می کشد آیا اندازه یک فوتبالیست بیسواد که از دهات آمده و پول ساندویچ نداشته الان در آنتالیا عکس می گیرد وخدا را بنده نیست این ایراد فوتبال ماست وباید هر چه سریعتر این مورد بررسی وبا این دوباشگاه که لیگ را بهم ریخته و بازیکنان را هوایی می کنند ویک اختلاف طبقاتی بین تیم‌ها ایجاد می کنند به جد برخورد شود حتی باق
  • وحید IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    اگر اینطور است چرا کسی جواب مظفری که خیلی با اطمینان بالا مدعیست که با مبلغ بالا تر از سقف با بازیکنی قرارداد نبسته
  • تاج کبیر IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    سرخابی ها بازیکن گران نگیرند بزار بروند تیمهای دیگه که نه دیده شوند نه قهرمان
  • حسین IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    تیم هایی مثل سپاهان،تراکتور،گل گهر و تا حدودی استقلال مجبورا سه برابر به ستاره ها دستمزد بدن،والا کدوم بازیکنی حاضر میشه پرسپولیس رو بیخیال بشه بره تو تیم های مدعی لیگ بازی کنه
  • محمد رضا IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    اینقدر اقای درویش با این حرفا صدمن یه غاز دست دست کردی تمام ستاره های پرسپولیس رو حراج کردن
  • ب .ع IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    بازیکن باید با افتخار برا تیمش بازی کنه .و هر بازیکنی بخواد بیاد تیم مردمی و قهرمان پرور استقلال باید افتخار کنه و با مبالغ معقول قبول کنه نه مبالغ نجومی چون با استقلال القاب عقاب آسیا .غیره میگیرن بعد میتونن برن جاهای دیگه با مبالغ بالاتر
  • رضا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    اقای درویش ازسقف حرف میزنددرصورتیکه داردبقیه تیمها راهوادارمتمول دورمیزند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی