نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
سنگ بزرگ پیش پای رامین برای بازگشت به پرسپولیس/ رضاییان یاغی جدید فوتبال ایران؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان از جمله بازیکنانی است که دوست دارد به پرسپولیس برگردد اما به نظر می‌رسد چند بازیکن این تیم با بازگشت او به جمع سرخپوشان موافق نیستند.

به گزارش خبرورزشی، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام رسما جدایی اش از این تیم را تایید کرد و براساس نوشته او، راهی برای بازگشتش به این تیم نیست و او به زودی به تراکتور می پیوندد. 

پس از جدایی اسماعیلی فر صحبت هایی مبنی بر بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس شنیده می شد و حتی کلیپی که روز گذشته در مراسم معارفه گاریدو سرمربی جدید سرخپوشان پخش شد، این شایعه را ایجاد کرد که خرید بعدی این تیم رضاییان است. از این جهت که در کلیپ اشاره شده تعداد ۲۷ چراغ روشن می‌شود. این شماره نیز متعلق به رامین در زمان حضورش در پرسپولیس بوده است.

در این مورد خبرهایی از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد که چند بازیکن با برگشت رامین به این تیم مخالف هستند. رضاییان دو فصل پیش و پس از بازگشت از قطر در یک نیم فصل لباس پرسپولیس را برتن کرد اما صحبتهای او در برنامه فوتبال برتر باعث شد تا گل محمدی قید حضور او در این تیم را بزند. 

گرچه هواداران بسیار علاقه دارند رامین به پرسپولیس برگردد اما گویا کار برای قرمزپوش شدن او سخت است. هرچند او در برنامه عادل فردوسی پور در جواب این سوال که آیا به استقلال می رود یا خیر، گفت دوست دارد وارد چالش جدیدی شود.

او همچنین پیشتر در مصاحبه‌ای گفته بود که هواداران استقلال هیچوقت به او توهینی نکرده اند و اگر به این تیم گل بزند خوشحالی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها پای میز مذاکره با درویش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • S, S IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    اگر این جنتلمن بیاد استقلال خیلی خوبه البته اگر بیاد
  • تاج کبیر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    رامین جان بیا استقلال و بدرخش
  • کیسه دوچرخه سوار SI ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    ارزو هم برای کیسه کشان زیباست،همانند قهرمانی
    • حمید DE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      همه ک مثل آفساید پولیس خوش شانس نیستن
  • عدالت خواه IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    هیچ نامی بزرگتر از مهدی تاج و کمیته داوران نیست ✌️🇻🇳🇻🇳🇻🇳🇻🇳
  • پرسپولیس IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
    به کیسه نمیره.اون بازیکنان هم به مسائلی که بهشون ربط نداره ورود نکنند که با خشم هواداران طرف هستند.الان هوادار رامین را میخواد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی