نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
بحرانی دیگر برای بارسلونا؛ این ستاره هم مصدوم شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد آرائوخو در بازی با برزیل در کوپا آمریکا آسیب دید و بارسلونا باز هم با بحران مصدومیت‌ها روبرو شده است.

بارسلونا در ۱۲ ماه گذشته از نظر مصدومیت‌ها به شدت بدشانس بوده و این روند در هفته‌های اخیر نیز ادامه داشت و همچنان بر تعداد مصدومان این تیم اضافه می‌شود. پدری روز جمعه در حین بازی برای اسپانیا مقابل آلمان در یورو ۲۰۲۴ از ناحیه زانو مصدوم شد و حالا سرنوشت مشابهی برای رونالد آرائوخو رقم خورد.

در نیمه اول بازی اروگوئه در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکا مقابل برزیل، آرائوخو از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و در حالیکه اشک می‌ریخت زمین بازی را ترک کرد. به گفته موندو دپورتیوو، مارسلو بیلسا سرمربی اروگوئه تایید کرده که آرائوخو دچار آسیب عضلانی شده و معاینات پزشکی در ۲۴ ساعت آینده برای تعیین میزان جدی بودن این مصدومیت انجام خواهد شد. او همچنین علت مصدومیت را به خاطر تعدد بازی‌هایی که این مدافع از ماه آگوست انجام داده دانست.

او گفت: «فکر می‌کنم آرائوخو دچار مصدومیت عضلانی شده و با انجام آزمایشات تا فردا نتیجه معلوم خواهد شد. نمی‌توان این مورد را نادیده گرفت که بازیکنان بین ۴۰ تا ۵۰ بازی در طول فصل اروپا که از آگوست آغاز می‌شود و در ژوئن به پایان می‌رسد، انجام می‌دهند و سپس به این مسابقات می‌آیند و باید هفته‌ای دو بار بازی کنند.»

بارسلونا امیدوار است که مصدومیت آرائوخو جدی نباشد. با این حال احتمال زیادی وجود دارد که او بیشتر پیش فصل را از دست بدهد، و این موضوع می‌تواند بر فروش یا عدم فروش او در تابستان تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: مقصد احتمالی ستاره بارسلونا مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی