نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
متاسفانه حذف شدیم؛ حالا تمام فکر و ذکرم رئال مادرید است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندریک و تیم ملی برزیل از کوپا آمریکا ۲۰۲۴ حذف شدند و این ستاره اکنون می‌تواند بر رئال مادرید تمرکز کند و برای سفر به سانتیاگو برنابئو آماده شود.

تورنمنت بزرگ تابستانی برای ادر میلیتائو، رودریگو گوئس، وینیسیوس جونیور و اندریک فیلیپه به پایان رسیده است، زیرا برزیل بامداد یکشنبه از کوپا آمریکا ۲۰۲۴ حذف شد و در یک‌چهارم نهایی از اروگوئه با نتیجه ۴-۲ در ضربات پنالتی شکست خورد. این تورنمنت سختی برای سلسائو بود که از چهار بازی خود در ایالات متحده فقط یک بازی را بردند (۴-۱ مقابل پاراگوئه). چهار ستاره برزیلی رئال مادرید اکنون کمی استراحت خواهند کرد و سپس برای تمرینات پیش‌فصل به باشگاه بازخواهند گشت.

اندریک تا ۲۱ جولای که ۱۸ ساله می‌شود نمی‌تواند به طور رسمی به هم‌تیمی‌های جدید خود در رئال مادرید بپیوندد و طبق گفته موندو دپورتیوو، او در حال حاضر مشتاقانه منتظر شکوفایی در فصل جدید زندگی حرفه‌ای‌اش است. ستاره نوجوان پس از حذف برزیل از کوپا آمریکا گفت: «حالا به رئال مادرید فکر می‌کنم. صحبت کردن در مورد مسابقه بسیار سخت است زیرا متأسفانه حذف شدیم. اما اکنون، تمام هوش و حواسم به مادرید است.»

اندریک هیجان زیادی برای رفتن به مادرید دارد و هواداران نیز مشتاقانه منتظر حضور او در تیم هستند. رئال مادرید با پالمیراس در دسامبر ۲۰۲۲ به توافق رسید و حالا که بیش از ۱۸ ماه از امضای قرارداد گذشته، این ستاره می‌تواند سفر طولانی‌مدت به سانتیاگو برنابئو را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: حذف ناباورانه برزیل از کوپا آمریکا/ اروگوئه شانس قهرمانی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضافر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    نسل نوین برزیل اصلا شخصیت نداره، نه شخصیت تیمی نه شخصیت کاریزماتیک و نه حتی شخصیت اجتماعی... فقط ‌کافیه نسل‌های قدیم رو با نسل امروز برزیل مقایسه کنید تا با من هم عقیده بشید؛ از نسل تافارل ب‌ب‌‌تو روماریو دونگا و رونالدو گرفته تا ریوالدو، کاکا، روبرتو کارلوس، جولیوس سزار، رونالدینهو و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی