نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
حذف ناباورانه برزیل از کوپا آمریکا/ اروگوئه شانس قهرمانی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی اروگوئه با شکست برزیل در ضربات‌پنالتی راهی مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمریکا شد.

لاس وگاسِ آمریکا میزبان جذاب‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکای ۲۰۲۴ بود؛ دیداری که پس از تساوی ۰-۰ بین اروگوئه و برزیل در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی به سود لاسلسته خاتمه یافت.

در این بازی پربرخورد و تماشایی دو تیم در ۹۰ دقیقه از فرصت‌های‌شان بهره‌ای نگرفتند تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در دقیقه ۷۴ هم ناهیتان ناندس از زمین اخراج شد تا اروگوئه یک‌ششم زمان بازی را با یک یار کمتر ادامه دهد.

در ضربات پنالتی، اروگوئه ۴-۲ مقابل برزیل پیروز شد. فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، جورجیان دِآراسکائتا و میگل اوگارته برای اروگوئه ضربات‌شان را تبدیل به گل کردند و ضربه خوسه خیمنس هدر رفت. برای برزیل هم آندریاس پریرا و گابریل مارتینلی گل زدند و ضربات ادر میلیتائو و داگلاس لوئیس راهی به دروازه پیدا نکرد.

به این ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی اروگوئه که حالا یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است، به مصاف کلمبیا خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیذر IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    چه بلایی سر برزیل اومده؟؟؟!!!
  • تاج کبیر IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    برزیل آبادانته! 🤣🤣🤣
  • مرتضی پاسخی سوقه IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    تاکلمبیا هست ،نه اروگوعه ونه هیچ تیمی قهرمان نیست ،حتی آرژانتین هم نمیتواند کلمبیا را ببرد.امثال کلمبیا آمده که قیامت بپاکنه.کلمبیا در جام جهانی هم حرفایی داردومیتواند درجام جهانی آمریکا،مکزیک،وکانادااگه اتفاق خاصی نیفتد ،تیمهارا با گلهای خوشکل میبرد.
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    دمشگرررم رونالدینیو که رک گفت این برزیل بدترین تیم سالهای اخیر است اصلا بازیهای تیمو نگاه نمیکنم ، بعدشم وینی که دو اخطاره بود و بازی نکرد نیمار هم مصدوم است تیم اصلا خالی از ستاره شده، خوشبحااال خودم که چشمام خسته بود خوابش برد اصلا بازی رو ندید..
  • موسی‌وند IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    دو سه تا جوان فزرتی و پول دوست شدن بزرگان برزیل، تیمی که الگوشون نیمار پول‌پرست باشه معلومه که زود حذف میشن، برزیل قدیم کجا این بچه‌قرتی‌ها کجا...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی