نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
از قبل هوادار پرسپولیس بودم و پیشنهاد دارم/ قطعا بازی کردن برای این تیم حس خوبی دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی نعمتی بعد پایان جلسه با باشگاه پرسپولیس به سوالات خبرنگاران در مورد آینده‌اش پاسخ داد.

علی نعمتی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس به ادامه همکاری‌اش با این باشگاه واکنش نشان داد و اظهار کرد: صحبت‌هایی را با باشگاه داشتم و امیدوارم که در دو سه روز آینده به جمع‌بندی کامل برسیم و اتفاقات خوبی بیفتد.

مدافع سرخ‌ها درمورد احتمال تمدید با پرسپولیس گفت: الان صحبت‌های خوب و مثبتی با باشگاه داشتم و در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

نعمتی در خصوص شناخت از سرمربی اسپانیایی و حضورش در ایران افزود: من درگیر امتحاناتم بودم و خیلی اطلاع ندارم.

وی در واکنش به جدایی احتمالی بیرانوند و ترابی و اسماعیلی‌فر گفت: راجع به بازیکنان دیگر نمی‌توانم چیزی بگویم و هر کسی صاحب اختیار خودش است.

نعمتی در زمینه آزادسازی چند زندانی توضیح داد: کار بزرگی نکردم ولی امیدوارم توانسته باشم کار کوچکی کرده باشم تا دل خانواده‌های آنها را شاد کنم و امیدوارم دوستان و هر کسی که توانست این کار را انجام دهد چون خیلی حس خوبی دارد و دوباره هم بتوانم در هر جا یا شهر خودم قطعا این کار را تا آنجا که وسعم برسد انجام خواهم داد.

مدافع پرسپولیس درمورد پیشنهادهایی ازسوی تراکتور و سپاهان بیان کرد: قطعا در پرسپولیس بازی کردن خیلی حس و حال خوبی دارد و از لحاظ فنی هم به بازیکن کمک می‌کند و همه بچه‌ها هم پیشنهاد دارند و من هم مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس پیشنهادهایی داشتم.

نعمتی در پاسخ به اینکه باتوجه به حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا انتظارش از مدیریت و مالک باشگاه برای تقویت تیم چیست؟ گفت: امیدوارم شرایط جوری فراهم شود که بهترین اتفاقات برای پرسپولیس بیفتد چون خودم قبل از اینکه بازیکن پرسپولیس باشم هوادار این تیم بودم.

مدافع سرخ‌ها در خصوص تسویه مطالباتش افزود: همه مطالباتم تسویه شده است.

نمعتی درمورد افزایش رقم قراردادش با پرسپولیس تصریح کرد: من در دو سه سالی که در پرسپولیس بازی کردم و قراردادم را سال پیش هم اعلام کردم از لحاظ مالی در بین بازیکنان از همه کمتر بودم و امیدوارم که این اتفاق امسال بیفتد  که بتواند کمی به من کمک کند.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد یک پرسپولیسی به گاریدو/ این بازیکن بهترین گزینه به جای اسماعیلی‌فر است و در پست ترابی و بیرانوند هم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمز IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    زنده باد نعمتی واقعا روح جوانمردی داری لااقل حالا میشه افتخار کرد بازیکنانی اینجور تحویل فوتبال داد خدا همراهت
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    بازیکن بی حاشیه وخوبیه مطمئنم چنانچه در پرسپولیس باشد آینده خوبی خواهد داشت
  • مهقلی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    علی بهتره از پرسپولیس بری تابیشترضربه به خودت وپرسپولیس نزنی جان مادرت از پرسپولیس برو
  • راز IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    درود بر تو جوان خوب و بی حاشیه. واقعا اگر هوادار تیمی باشی و بعد بازیکن همون تیم بشی بیشتر هواداران رو درک میکنی و سعی میکنی بی حاشیه عمل کنی. ما سالها فوتبال نگاه کردیم و کوچکترین حاشیه ای از بازیکنان عزیزی مثل جواد زرینچه و مهدوی کیا و نعیم سعداوی و شاهرودی و نامجومطلق و.... ندیدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی