نظرسنجی

به نظر شما کدام باشگاه ایرانی در لیگ نخبگان آسیا، بهتر نتیجه می گیرد؟
پیام همسر تونی کروس پس از خداحافظی؛ متاسفانه وقتی در زمین حضور داشتی نتوانستی این لحظه را ببینی! +عکس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همسر تونی کروس خداحافظی هافبک آلمانی از رئال و تیم ملی پیامی احساسی را برای وی منتشر کرده است.

تونی کروس بعد از خداحافظی از رئال مادرید با حذف تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ از مانشافت نیز بازنشسته شد و حالا جسیکا همسر تونی کروس واکنشی احساسی پایان دوران حرفه‌ای همسرش نشان داده است.

جسیکا در پستی اینستاگرامی نوشت: «بعد از خداحافظی تو در مادرید، از نظر احساسی نتوانستم چیزی در مورد رفتنت بگویم. امروز هم به خصوص در موقعیت مناسبی نیستم، اما نمی‌گذارم بی سر و صدا بروی.»

آنچه جسیکا در مورد سه فرزندشان لئون (۱۰)، آملی (۷) و فین (۵) می‌نویسد کاملاً تکان دهنده است: «متاسفانه نتوانستی غروری که در چشم بچه‌هایت روی سکوها وقتی در زمین حضور داشتی بود را ببینی، اما باور کن که غرور در چشم‌های آنها موج می‌زد. من هم همین‌طور».

پیام تکان‌دهنده به ستاره فوتبال؛ متاسفانه وقتی در زمین حضور داشتی نتوانستی این لحظه را ببینی! +عکس

در ادامه متن آمده است: «تقریباً هر روز، چندین ماه، در مورد زمان مناسب برای بازنشستگی صحبت می‌کردیم. برای متوقف کردن فوتبال، مرکز ثقل زندگی‌مان. زمان مناسبی برای این کار وجود ندارد. فقط هر کسی می‌تواند زمان مناسب را برای خود بیابد و انتخاب کند. و تو این را پیدا کردی، درست مثل همه تصمیمات درستی که در فوتبالت گرفتی.»

جسیکا در مورد بازگشت تونی به تیم ملی نوشت: «وقتی درباره ایده بازگشت به تیم ملی با من صحبت کردی، طوری به تو نگاه کردم که انگار همه چیز را فراموش کرده‌ای. نمی‌دانستم که چطور و چرا باید چنین اتفاقی رخ دهد. تو همیشه مقصر همه باخت‌ها بودی. در واقع همیشه تقصیر تو بود. چرا حالا باید متفاوت پیش می‌رفت؟»

جسیکا به طرز باورنکردنی به همسرش افتخار می‌کند: «و بله، امروز به عنوان بازنده میدان را ترک کردی، اما تا آخر جنگیدی و مهمتر از همه، تو در نهایت در آلمان به رسمیتی رسیدی که مدت‌ها به دنبالش بودی و از ته قلبم برایت آرزو می‌کردم. تو حالا یک الگوی کامل برای همه هستی.»

کمی بعد او دومین پست اینستاگرامی خود را منتشر کرد که می‌توانید سه فرزندشان را در استادیوم ببینید که با افتخار پیراهن پدرشان را پوشیده‌اند. به علاوه چند عکس فوری دیگر از استادیوم و لحظاتی با خانواده.

او همچنین زیر این پست، متنی تاثیرگذار می‌نویسد و مهمتر از همه نشان می‌دهد که چقدر به تونی خود افتخار می‌کند.

جسیکا: «و من آنقدر به تو افتخار می‌کنم که هیچ کلمه مناسبی برای آن وجود ندارد. تو قهرمان ما هستی و من از تو سپاسگزارم که مرا به این سفر بردی و اجازه دادی همسرت باشم.»

در نهایت، او با این جمله به شوهرش، متن را به پایان می‌رساند: «برای همه چیز از تو متشکرم، آنتونیو.»

و هواداران فقط می‌توانند بگویند: «متشکریم تونی!»

بیشتر بخوانید: خداحافظی احساسی ستاره فوتبال؛ با قبلم تصمیم گرفتم/ آخرین چیزی که برای من مهم است خوب شدن توست! +عکس

پیام تکان‌دهنده به ستاره فوتبال؛ متاسفانه وقتی در زمین حضور داشتی نتوانستی این لحظه را ببینی! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام باشگاه ایرانی در لیگ نخبگان آسیا، بهتر نتیجه می گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی