نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: پرسپولیس نه مال علی دایی است نه حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی به ماجراهایی که از ابتدای لیگ یازدهم پیرامون این تیم رخ داده بود واکنش نشان داد.

پرسپولیس در اواخر بهار سال ۱۳۹۰ وارد یک ماجرای عجیب شد. علی دایی با وجود قهرمان کردن این تیم در جام حذفی، به دلایلی دیگر برای لیگ یازدهم سرمربی قرمزپوشان نشد و در اوایل تابستان همان سال حمید استیلی جای او را گرفت؛ مربی‌ای که گروهی از هواداران پرسپولیس از همان ابتدای کار و به واسطه ماجراهایی که برای دایی رخ داده بود، او را روی نیمکت تیم خود نپذیرفتند و اتفاقاتی به وقوع پیوست که قطعا در جریان هستید.

در همین خصوص کریم باقری بازیکن سرشناس پرسپولیس و تیم ملی ۱۳ مرداد سال ۱۳۹۰ نسبت به تشویق شدن علی دایی در اولین بازی سرمربی‌گری حمید استیلی واکنش نشان داد و به خبرورزشی گفت: متاسفانه در فوتبال ما این شعارها رواج دارد ولی من باید این را بگویم که پرسپولیس نه مال حمید استیلی است و نه مال علی دایی. این تیم متعلق به میلیون‌ها هوادار است که دایی و استیلی هم جزو آن‌ها هستند و هر دو نفر قطعا برای هواداران این تیم عزیز و دوست‌داشتنی محسوب می‌شوند. البته حمید استیلی نباید به این مسائل گوش کند و باید با قدرت کار خود را انجام بدهد. به نظرم باید به استیلی فرصت داده شود تا تفکراتش را در پرسپولیس حاکم کند.

نکته این‌که عمر حضور حمید استیلی در پرسپولیس به ۷ ماه هم نکشید و او آذر سال ۹۰ پس از شکست مقابل استقلال در جام حذفی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: پرسپولیس نه مال علی دایی است نه حمید استیلی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • محمد علیزاده IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    درست گفته . ولی قطعا باقری برای شهر خودش تبریز هم این درایت ها را می داشت که تا به حال نداشته. اوباما به فکر جبران باشد.
  • ایوب عزیزی IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    خبر ورزشی این خبرای سوخته چیه هر روز کار می کنی آخه خبر سال 1390 دقیقا چ ارتباطی داره با حال و روز کنونی پرسپولیس!؟ واقعا رسالت رسانه رو زیر سوال بردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی