نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
ماجرای قرارداد تاریخی ستاره پرسپولیس با اروپایی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۶ تیر سال ۱۳۷۷ برای ستاره فقید پرسپولیس روزی فراموش‌نشدنی تلقی می‌شود.

درخشش ایران در رقابت‌های جام جهانی ۱۹۹۸ موجب شد تیم‌های اروپایی تمایل بالایی برای جذب بازیکنان کشورمان نشان بدهند. علی دایی که یک سال قبل از جام جهانی فرانسه به بوندس لیگا رفته بود، پس از درخشیدن در آرمنیا بیلفلد راهی بایرن مونیخ شد و مهدی پاشازاده، مهدی مهدوی‌کیا و علیرضا منصوریان هم حداکثر ۶ ماه پس از پایان جام جهانی ۱۹۹۸ راهی اروپا شدند.

اما یک بازیکن دیگر نیز داشتیم که بلافاصله پس از پایان دیدارهای ایران در آن مسابقات و قبل از پایان جام جهانی با اروپایی‌ها به توافق رسید و به واسطه همین توافق مجال حضور در لیگ قهرمانان قاره سبز را هم پیدا کرد. مهرداد میناوند، ستاره فقید پرسپولیس که یکی از بازیکنان فیکس ما در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود، روز شانزدهم تیر سال ۷۷ و قبل از این‌که این مسابقات به پایان برسد با باشگاه اشتروم گراتس اتریش به توافق رسید و از تابستان همان سال پیراهن این تیم را بر تن کرد. او با اتریشی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و مقابل منچستر یونایتد هم بازی کرد.

ای کاش این بازیکن ارزشمند و خوش‌مصاحبه حالا کنارمان بود تا در مورد روز پیوستنش به اشتروم گراتس با هم گپ می‌زدیم. روحش شاد و یادش گرامی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی