نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
۰ |
۲
کلوب| تأخیر خطرناک مالک جدید باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خواسته هواداران از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال این است که در اولین فصل حضورشان بتواند اولین خواسته شان یعنی بستن یک تیم قدرتمند و در خور شأن این باشگاه بزرگ را اجرایی کند.

با گذشت هفته‌ها و بعد از مدتها تاخیر بالاخره اعضای هیات مدیره استقلال معرفی و در کنار احمد شهریاری و سمیعی و افضلی و حیدرزاده که اعضای سابق و مشخص قبلی بودند، تنها یار اضافه شده مصطفی کارخانه بود و از این بین برای انتخاب مدیرعامل می‌توان از بین شهریاری و سمیعی یک نفر را انتخاب کرد.

تاخیر دو هفته و چند روزه نمایندگان هلدینگ برای انتخاب هیات مدیره در زمانی که تیم‌های دیگر در حال حرکت چراغ خاموش برای یارگیری و آماده سازی تیم خود برای حضور قدرتمند در فصل آینده هستند، می‌تواند جزو خطرات جبران ناپذیر برای تیم استقلال باشد، تاخیرهایی که اگر ادامه دار باشد دیگر هرگز جبران پذیر نخواهد شد و تمام. اصلا اگر قرار بود همان اعضای سابق هیات مدیره همچنان در پست و مسئولیت خود باقی بمانند و تنها شهریاری و کارخانه به این جمع اضافه شوند، پس این همه تاخیر برای چه بود؟!

حال و با شروع زمان نقل و انتقالات هواداران آبی انتظار دارند که هر چه سریع تر تکلیف مشخص انتخاب مدیرعامل که به احتمال فراوان از بین شهریاری و سمیعی یکی معرفی خواهد شد یک حضور قدرتمند و فعال در بازار نقل و انتقالات داشته باشد. اگر قرار بر تمدید با ستاره‌ها است، هر چه سریع تر انجام شود و تیم استقلال جایگاه ستاره‌ها باشد. جذب بازیکنان متوسط که در حد و اندازه نام استقلال نیستند و تنها لیست ۲۵ نفره این تیم را پر کنند و در طول فصل جزو نیمکت نشینان خواهند شد و نمی‌توانند سرنوشت یک بازی را رقم بزنند، هرگز به سود این تیم نخواهد بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی