نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
ستار زارع: انتخابات مهندسی شده، انتخابات نیست؛ نمایش است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستار زارع به مهندسی انتخابات هیات فوتبال استان فارس معترض است...

ستار زارع، ملی پوش سابق فوتبال ایران و سرمربی حال حاضر تیم شهر راز شیراز اعتقاد دارد عده ای در حال مهندسی انتخابات هیات فوتبال استان فارس هستند.

به گزارش خبرورزشی، انتخابات هیات فوتبال فارس همچنان جنجالی و خبرساز است. انتخاباتی که یک بار به دلیل تایید یک کارشناس ساختمان و انتخاب او به عنوان رییس هیات فوتبال، منتفی شد، این بار هم انگار قرار نیست فرجام نیکی داشته باشد!

حالا اهالی فوتبال فارس، برگزار کنندگان انتخابات را متهم به مهندسی انتخابات می کنند.

مهندسی انتخابات با تغییر قوانین!

ماجرا به دعوت اعضای مجمع برمی گردد. طبق قانون نماینده مربیان و بازیکنان در این انتخابات باید یا از تیم قهرمان لیگ برتر استان انتخاب شوند (معمولا سرمربی تیم قهرمان و آقای گل رقابتها یا کایپیتان تیم قهرمان انتخاب می شوند) یا از بالاترین تیم های استان در رقابتهای کشوری. اما در کمال تعجب، هیات فوتبال استان برای سرمربی تیم دوم لیگ برتر فارس و بازیکن تیم فجرسپاسی دعوتنامه فرستاده است. حالا که هیات فوتبال فارس بازیکن فجرسپاسی را به آقای گل استان ترجیح داده، اگر بنا به دعوت اعضای تیم های لیگ آزادگانی است، مربی دعوت شده به مجمع هم باید ستار زارع از لیگ آزادگان باشد.

فجرسپاسی و شهر راز شیراز دو تیم لیگ یکی فوتبال فارس هستند. پیروز قربانی سرمربی جدید فجرسپاسی ساکن فارس نیست و با این حساب باید از ستار زارع، سرمربی شهر راز شیراز دعوت شود. اما هیات فوتبال اصغر اکبری، مربی تیمی که در لیگ استانی دوم شد را به مجمع دعوت کرده است، آن هم در حالی که ابتدا تلفنی ستار زارع به انتخابات دعوت شده بود!

ستار زارع: با من تماس گرفتند اما دعوتنامه را برای مربی دیگری فرستادند

به همین بهانه با ستار زارع تماس گرفتیم. بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی فعلی شهر راز شیراز که عصر امروز با انتشار یک استوری تهدید کرد اگر او و بازیکن تیمش در مجمع 20 تیر هیات فوتبال فارس حق رای نداشته باشند، حقایق را افشا می کند، به خبرورزشی گفت: انتخاباتی که مهندسی شده باشد، نمایش است. نباید نام انتخابات روی آن گذاشت و شان آن را پایین آورد.

ستار زارع تاکید کرد:

از هیات فوتبال فارس با من تماس گرفتند و پرسیدند آیا به عنوان نماینده مربیان در انتخابات شرکت می کنی؟ برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کردم اما در کمال تعجب، آقایان دعوتنامه را برای مربی دیگری فرستادند. نمی دانم شاید تصور کردند من به نامزدی که مدنظر آقایان است، رای نمی دهم. من هم با مسئولان فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و موضوع را انتقال دادم. اصلا بحث من، بحث رای دادن نیست، بحث تخریب شخصیت خودم و تیم شهر راز است. دو سالی می شود با هزینه شحصی خودم و دوستانم، تیم شهر راز شیراز را برای فوتبال فارس تشکیل داده ایم و آقایان نه تنها کمکی به ما نمی کنند که حالا دنبال تخریب شخصیت ما هستند. من و بازیکن شهر راز باید طبق قانون نماینده مربیان و بازیکنان باشیم و اگر این حق از ما دریغ شود، قطعا سکوت نمی کنم و حرف هایم را می زنم.

بازیکن اسبق تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا خودش نامزد انتخابات ریاست هیات فوتبال استان فارس نشده، گفت:

کار من مربیگری است و به این کار علاقه دارم. در جمع نامزدها گزینه های فوتبالی هم هستند که می توانند فوتبال فارس را از این ورشکستگی نجات بدهند اما دست هایی در کار است که گزینه های فوتبالی رای نیاورند. امکان ندارد مهندسی انتخابات را تحمل کنم. نمی گذارم بیشتر از این به فوتبال استان آسیب بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی