نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
۰ |
۰
لیورپول هم شکارچی ستاره اسپانیا در یورو شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول قصد دارد بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی قرارداد نیکو ویلیامز را فعال کند و او را به باشگاه خود بیاورد اما به نظر نمی‌رسد که این ستاره تمایلی به بازی در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

انتظار می‌رود که بر سر جذب نیکو ویلیامز پس از پایان یورو ۲۰۲۴ جنگ به پا شود و این ستاره تیتر خبرها را به خود اختصاص دهد. این بازیکن ۲۱ ساله در ماه‌های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود اما درخشش در یورو ۲۰۲۴ در تیم ملی اسپانیا وضعیتش را بیشتر برجسته کرد. به نظر می‌رسد که بارسلونا در جذب او موفق‌تر عمل کند اما باشگاه‌های لیگ برتری نیز تسلیم نمی‌شوند و شانس خود را برای به دست آوردن او امتحان می‌کنند.

لیورپول یکی از تیم‌هایی است که ویلیامز را هدف قرار داده و طبق گزارش ال‌ناسیونال، آنها قصد دارند بند فسخ ۵۸ میلیون یورویی قرارداد او را فعال کنند. این کار به آنها در رقابت برای به خدمت گرفتن وینگر اسپانیایی برتری می‌دهد، زیرا به نظر نمی‌رسد که هیچ باشگاه دیگری چنین کاری انجام دهد.

با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که ویلیامز نمی‌خواهد تابستان امسال به لیگ برتر بپیوندد، در حالی که اتلتیک بیلبائو هم سعی دارد که او را حداقل برای ۱۲ ماه دیگر در سن‌مامس نگه دارد. اگر ویلیامز تابستان امسال باشگاه اتلتیک را ترک کند، احتمالا به بارسلونا می‌رود و این خبر بدی برای لیورپول و سایر لیگ برتری‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: به من از پیشنهاد بارسلونا نگویید؛ نمی‌خواهم چیزی بشنوم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی