نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
آیا رونالدو از تیم ملی پرتغال خداحافظی کرد؟ سرمربی پاسخ می‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید که هیچ تصمیمی درباره آینده کریستیانو رونالدو و پپه در تیم ملی گرفته نشده است.

تیم ملی پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از فرانسه در ضربات پنالتی باخت و کار کریستیانو رونالدو در یورو تمام شد. این فوق‌ستاره بعد از پیروزی مقابل اسلوونی در یک‌هشتم نهایی گفته بود که این آخرین حضورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپاست، و حالا بدون جام و بدون گل باید با این رقابت‌ها خداحافظی کند.

او و پپه در تمام طول تورنمنت در تیم پرتغال حضور داشتند و رونالدو در هر دقیقه از پیروزی مقابل اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی و شکست از فرانسه در یک‌چهارم نهایی بازی کرد. پپه نیز در این تورنمنت تاریخ‌ساز شد و با ۴۱ سال سن به مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام ملت‌های اروپا تبدیل شد. این دو ستاره پس از باخت روز جمعه، همدیگر را در آغوش گرفتند و پپه اشک می‌ریخت و رونالدو او را دلداری می‌داد.

مارتینس بعد از بازی گفت: «اشک‌های او ناراحت‌کننده است. پپه یک الگو در فوتبال پرتغال است و کارهایی که او امشب و در مسابقات انجام داد همواره در ذهن‌ها خواهد ماند.»

از مارتینس پرسیده شد که آیا این دو بازیکن (رونالدو و پپه) امشب آخرین بازی خود را با پیراهن ملی پرتغال انجام دادند؟ و سرمربی پرتغال پاسخ داد: «نه. هنوز برای این حرفها خیلی زود است. ما هنوز به خاطر حذف از یورو ناراحت و دلشکسته هستیم. در حال حاضر هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.»

ببینید: ویدیو| اشک‌های پپه در آغوش کریستیانو رونالدو پس از حذف پرتغال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی