نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
۴ |
۷
مهاجم استقلال در راه تراکتور؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور برادران محمدی در دفتر هواپیمایی مالک تیم تراکتور، شایعات را قوت بخشید.

به گزارش خبرورزشی، در حالیکه عصر جمعه همه منتظر حضور علیرضا بیرانوند در دفتر هواپیمایی متعلق به محمدرضا زنوزی برای گرفتن عکس با پیراهن تراکتور بودند، در اتفاقی عجیب میلاد و مهرداد محمدی در این دفتر هواپیمایی حضور پیدا کردند.

محمدرضا زنوزی در این جلسه حضور نداشت چرا که ایران نیست. البته برادران محمدی اعتقاد داشتند جلسه دوستانه بوده و نقل و انتقالاتی نبوده است اما حضور مظفری زاده در جلسه، شائبه نقل و انتقالاتی بودن این دیدار را بیشتر می‌کند.

با توجه به شایعات این روزهای نقل و انتقالاتی به نظر می‌رسد محمدرضا زنوزی تصمیم گرفته برای فصل پیش رو و حضور پر قدرت در لیگ برتر و آسیا تیم بسیار قدرتمندی بسازد.

مهرداد محمدی که در پست مهاجم بازی می‌کند، فصل گذشته در تیم استقلال توپ زد و برادرش میلاد محمدی که مدافع چپ است، در تیم آدانا دمیراسپور ترکیه حضور داشت.

نام بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر نیز در لیست خرید تراکتور دیده می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی روعشقه💙 IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    مهرداد بازیکن محبوب ما هوادارهای استقلال هستش اینو مطمئن باشیدو باشناختی که ازمهردادداریم عشق به پیراهن استقلال و هوادارهای این تیم روبهیچ تیمی ترجیح نمیده ،شماره 7 استقلال مقدس و محبوب بوده توتاریخ ،مهرداد مهاجم گلزن وتند وتیزی هستش که خیلی عالی توفازهجومی توجناحین تغییرمسیر میده وشوتهای محکم وخطرناکی رو به سمت دروازه حریفان استقلال شلیک میکنه،به امید درخشش فصل پیش روهم تولیگ داخلی وهم نخبگان با پیراهن استقلال 💙
  • مرتضی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    چه بهتر محمدی بدرد نمیخوره استقلال باید یه بازیکن در حد بلانکو بیاره.کلا محمدی ۴ تا گل زده اونم توی ۲ بازی همشم که نیمکت نشین بوده.بابا طرف ناز می‌کن رد کن بره بازیکن از محمدی بهترم داریم.
  • پرشیا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    تو این قحطیه مهاجم خوب حیفه محمدی رو از دست داد.شاید اون مهاجم ایده الی که استقلال لازم داره نباشه ولی فعلا گزینه بهتری هم در دسترسش نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی