نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خداحافظی تلخ کروس؛ آلمان مهم‌تر از خداحافظی من است.../ ناراحت و غمگین هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تونی کروس حذف آلمان را از خداحافظی خودش مهمتر دانست و به شدت برای کنار رفتن تیمی به عقیده‌اش بسیار خوب عمل کرده بود ناراحت است.

تونی کروس که در انتهای این فصل در رئال مادرید به فوتبال باشگاهی خود پایان داد، اعلام کرده بود که یورو ۲۰۲۴ نیز آخرین حضورش در رقابت‌های ملی خواهد بود و بعد از این تورنمنت بزرگ از فوتبال کنار خواهد رفت. خداحافظی آقای اسطوره آنطور که همه آرزو داشتند پیش نرفت و تیم ملی آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از اسپانیا شکست خورد و صعود به مرحله نیمه‌نهایی را از دست داد. این پایان تلخی برای کروس بود.. خداحافظی با جام قهرمانی اروپا می‌توانست پایانی باشکوه‌تر برای آقای اسطوره رقم بزند اما اینطور نشد.

رسانه‌های مختلف بعد از بازی به سمت کروس رفتند تا حرف‌های او را در مورد این بازی و خداحافظی بدون جام بشنوند. کروس گفت: «تمام تلاشمان را کردیم تا شکست نخوریم. دو تیم خیلی به هم نزدیک بودند و این همه چیز را تلخ‌تر می‌کند.  فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم به خودمان افتخار کنیم چون در سطح خوبی بودیم. به نظرم همه ما توانستیم دوباره به فوتبال آلمان امید بدهیم. اما بسیار ناراحت و غمگین هستیم چون می‌خواستیم به مراحل بالاتر برویم.»

کروس حذف آلمان را از خداحافظی خودش بزرگتر و مهم دانست و اذعان داشت: «در حال حاضر، این واقعیت که ما از مسابقات حذف شده‌ایم از هر چیز دیگری مهمتر است، چون همه باهم یک هدف بزرگ داشتیم. رویایی که همه ما داشتیم به سادگی از بین رفته است. حتی اگر در چند روز آینده متوجه این شویم که مسابقات را به خوبی پیش برده بودیم اما باز هم این حذف به شدت تلخ است.»

بیشتر بخوانید: پایان دراماتیک تونی کروس در تیم ملی آلمان و فوتبال +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی