نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
طعنه حسن روشن به لژیونرها/ واکنش به خبر جذب بازیکنان بوسنیایی؛ هواداران استقلال حق دارند نگران باشند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن پیشکوست تیم فوتبال استقلال به وضعیت نقل و انتقالات این تیم واکنش نشان داد.

وضعیت مدیریت باشگاه استقلال هنوز مشخص نشده و هوداران و پیشکسوتان این تیم نگران نقل و انتقالات و شرایط آبی‌هاپوشان در روزهای آینده هستند. اکنون یکی از پیشکسوتان استقلال به این شرایط واکنش نشان داده است.

گزیده صحبت‌های حسن روشن با فارس درخصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال در زیر بخوانید:

  • {نگرانی هواداران استقلال با مطرح شدن نام ۲ بازیکن بوسنیایی} باشگاه کمیته فنی ندارد، هرکاری دلشان می‌خواهد می‌کنند و هواداران حق دارند نگران باشند. من هم شناختی از این بازیکنان ندارم و اگر نکونام صلاح دانسته، خودش می‌داند. باید ببینیم چه کیفیتی دارند و آن موقع می‌توانیم درموردشان صحبت کنیم ولی درکل وقتی وضعیت مدیریت مشخص نیست، کمیته فنی وجود ندارد و فقط یک سرمربی و ۴ مربی حضور دارند، اینطور بستن تیم کار اشتباهی است.
  • {جذب لژیونرها با بهتر شدن شرایط مالی} اصلا لژیونر نگیرند بهتر است. نتیجه نگرفتن تیم ملی هم به این خاطر بود که لژیونر اشباع شده و به اصطلاح اینجا را تحویل نمی‌گیرد! چند سال پیش دیدیم که دژاگه و شجاعی به تراکتور رفتند. همه گفتند این تیم قهرمان می‌شود اما دیدیم که چه شرایط بدی داشت. بنابراین استقلال نیاز به بازیکنانی دارد که هم این تیم را دوست داشته باشند و هم برایش جان بدهند. نمی‌خواهیم به یک بازیکن خوب التماس کنیم بیاید اما برایش تفاوتی نداشته باشد که می‌بریم یا می‌بازیم.

بیشتر بخوانید: واکنش روشن به حفظ نکونام؛ وضعیت استقلال آشفته است/ پروین حرف خوبی می‌زد و یک بار برای همیشه باید این اتفاق بیفتد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علی US ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    ما هلدینگ ر نمیخوایم
  • نیلوفرآبی💙 IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    #نه به هلدینگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی