نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
۵ |
۷
پیام غیرمستقیم نکونام به سیلوا؛ از استقلال برو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل سیلوا از جمله بازیکنان فهرست مازاد جواد نکونام است اما این جدایی به همین راحتی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خبرورزشی، رافائل سیلوا یکی از بازیکنانی بود که نیم فصل گذشته به استقلال پیوست و در بازی‌هایی که به میدان رفت برای آبی پوشان مفید واقع شد. هرچند در برهه‌ای جواد نکونام اعتقاد داشت مدافع برزیلی دچار آسیب دیدگی است و گویا هنوز هم بر این باور است سیلوا نمی‌تواند بازیکن خوبی برای وی باشد.

همانطور که پیش‌تر خبر داده بودیم، جدایی سیلوا به همین راحتی امکان پذیر نخواهد بود چراکه اصلا بازگرداندن وی در زمستان به دلیل قراردادی بود که قبل‌تر با استقلال داشت و بابت آن باید حقوق دریافت می‌کرد.

اکنون که استقلال دو بازیکن بوسنیایی گرفته و گوستاوو بلانکو هم در ترکیب هست، حتی با کنار گذاشتن کوین یامگا از فهرست تیم بازهم سیلوا سهمیه نفر چهارم خارجی را پر می‌کند و نکونام به همین دلیل، سخت به دنبال فسخ همکاری با سیلوا است. چرا که او قصد دارد یک بازیکن خارجی دیگر با نظر شخصی خودش به ترکیب اضافه کند اما اگر قرار بر جدایی باشد، نایب قهرمان لیگ برتر باید به نوعی مدافع برزیلی را راضی کند.

جالب اینجاست که سرمربی استقلال از طریق برخی اطرافیان سیلوا که در کنار این بازیکن حضور دارند، پیغام فرستاده احتیاجی به مدافع فصل گذشته‌اش ندارد اما سیلوا قصدی برای فسخ قرارداد با آبی‌پوشان ندارد و می‌خواهد فصل جدید را شروع کند؛ تا جایی که از یکی از بازیکنان تیم درباره زمان شروع تمرینات فصل جدید پرس و جو کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    چرا؟ خودت برو. وجود سیلوای خانواده دوست در دفاع اطمینان بخشه
  • پیروزهیس IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    ای کاش یکی هم رسمی به نکونام میگفت برررروووووو
  • ایران IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    یعنی وقت نکونام می تونه سیلوا مازاد کنه نکو مربی نیست
  • تاج کبیر IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    سیلوا بازیکن متعصب محکم فوتبال بلد وبی حاشیه هست چرا باید بره ما نمی‌فهمیم خوب اون دروازبان مقدونیه ای که اصلا لزومی نداشت بگیرن آقای نکونام مانعش میشد خیلی خوب بود حتی اگه حسینی رابخاطر بغل کردن اون دختر که نمی‌فهمیم ایرادش چی هست چه مشکلی هست بخاطر اینکارش مانعش دارن میشن ما دروازبان ایرانی هم داریم بیان تاج کبیر وریا بخاطر دفاع از مردم کشورش کاری کردن از استقلال بره از فوتبال کنار گذاشتن عارف غلامی هم که بخاطر بعضی واقعیت ها نداشتن بیاد استقلال اینا کی هستن چه سیاستیه وارد ورزش شد نمی‌فهمیم بزرگان میتونن جنایت کنن پایین دستا حق ندارن حرف حق بزنن کلا ریدن توفوتبال وورزش ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی