می‌دانستیم که ما را به دردسر می‌اندازند!/ هواداران بیایند و از ما حمایت کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست است که آلمان از مزیت بازی در خانه بهره می‌برد اما رودری معتقد است که اسپانیایی‌ها سلاح خودشان را دارند و هواداران باید از آنها حمایت کنند.

رودری با گلی که مقابل گرجستان به ثمر رساند و عملکردهای خیره‌کننده‌ای که از خود نشان داد تبدیل به بهترین بازیکن مسابقه شد. اسپانیا با نتیجه ۴-۱ از سد گرجستان گذشت تا راهی یک‌چهارم نهایی شود و با آلمان میزبان روبرو شود.

ستاره اسپانیایی بعد از بازی گفت: «از ابتدا می‌دانستیم که شاید آن‌ها مانند تیم‌های دیگر نامدار نباشند اما ما را به دردسر می‌اندازند، در نیمه اول بازی موقعیت‌هایی داشتیم، حیف شد که آن‌ها اول گل زدند اما ما برگشتیم. من به این تیم افتخار می‌کنم. می‌دانستیم که پیچیده‌تر از بازی‌های قبل خواهد بود، چون بیشتر می‌دویدند و هواداران‌شان هم حمایت زیادی نشان دادند. من باید بیشتر در مناطق نزدیک به محوطه جریمه حضور داشته باشم، آنها دو بازیکن داشتند که از این توپ دور بودند و فضای خوبی را ایجاد کردند. اولین باری که توپ به سمتم آمد توانستم آن را کنترل کنم و ضربه‌ای به آن بزنم. آن‌ها بدون اینکه کار زیادی انجام دهند یک گل به ثمر رساندند، اما ما بلوغ خود را نشان دادیم و اگر بخواهیم بیشتر پیش برویم، باید شرایط را بهتر کنیم.»

رودری در مورد بازی با آلمان که می‌تواند دشوارترین بازی آنها تا این مرحله از رقابت‌ها باشد اذعان داشت: «آن‌ها در خانه بازی می‌کنند اما ما هم سلاح‌های خودمان را داریم، باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم، هواداران ما باید بیایند و از ما حمایت کنند.»

بیشتر بخوانید: ادعای دلافوئنته: باید ۸ یا ۹ گل می‌زدیم/ در بازی بعدی مقابل میزبان بهترینِ خودمان خواهیم بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی