نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
واکنش رسمی پرسپولیس به شایعه تشکیل تیم بانوان/ سرخ‌ها قبول می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس پس از دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تشکیل تیم بانوان، در حال بررسی و اقدامات لازم است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس و حضور سرخپوشان ایران در لیگ نخبگان آسیا، دستورالعملی را در خصوص توسعه فوتبال در باشگاه‌ها صادر و ابلاغ نمود که طی آن، آکادمی حرفه‌ای پرسپولیس نمونه بارز آن است.

بر همین اساس، باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم در خصوص تشکیل تیم بانوان را با طرح‌های مدون مورد نظر و در برنامه دارد اما تاکنون اقدامی در خصوص مجوز تیم و جذب بازیکن تیم صورت نگرفته و تا زمانی که طرحی کامل و جامع در اختیار نباشد، اقدامی انجام نخواهد شد.

برای تشکیل تیم بانوان، ابتدا باید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجهز و در حد استانداردهای AFC و FIFA در دسترس باشد و پس از تجهیز امکانات و تشکیلات خاص، باشگاه اقدام به تشکیل تیم بانوان خواهد نمود و اطلاع رسانی آن از سوی رسانه باشگاه انجام خواهد شد.

تیم بانوان، امکانات و شرایط خاصی دارد و از آن مهم‌تر، این تیم باید در حد حرفه‌ای و در شأن نام بزرگ پرسپولیس باشد چرا که پرسپولیس همیشه و در هر عرصه‌ای مدعی قهرمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: از طارمی و نوراللهی تشکر می‌کنیم/ فلسفه پرسپولیس جداست و به این بازیکن تبریک می‌گویم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نگار RU ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    وظیفه‌تون هست afc گفته و باید تیم بانوان تشکیل بدید، مثل سپاهان و استقلال و ملوان و .... پرسپولیس اسمش کلی ستاره جذب میکنه، توی بدترین حالت اگرم به جای شرکت مستقیم توی لیگ برتر بانوان، بریم و از لیگهای منطقه‌ایی و سطح پایینتر شرکت کنیم هیچ اشکال نداره، کلی جوان با انگیزه و خوب پیدا میکنیم تا وقتی که به لیگ برتر بانوان رسیدیم دست پر باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی