نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
پایان درگیری‌ها؛ ۱۵ مسابقه استقلال و پرسپولیس با حضور کمک داور ویدیویی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نصف بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم با حضور کمک داور ویدیویی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبر ورزشی، بخش قابل ملاحظه‌ای از دعواهای استقلال و پرسپولیس فصل گذشته بابت نبودن سیستم کمک داور ویدیویی بود ولی به احتمال فراوان این مشکل در لیگ بیست و چهارم به مراتب کمتر می‌شود. قرار است پیکارهای لیگ برتر در حضور سیستم کمک داور ویدیویی برگزار شود اما این مسئله به معنای پوشش صد درصدی سیستم مذکور در خلال لیگ بیست و چهارم تلقی نمی‌شود و در شروع کار باید استانداردهای فیفا را به طور کامل رعایت کرد.

بر اساس این استانداردها، فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که ۹۰ مسابقه زیر نظر این سیستم خواهند بود و قطعاً همه دیدارها را شامل نمی‌شود. این محدودیت در مورد استقلال و پرسپولیس هم وجود دارد و هر کدام از آنها ۱۵ مسابقه را با استفاده از این تکنولوژی انجام می‌دهند. این قانون فقط شامل فصل اول استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی می‌شود و در لیگ بیست و پنجم هیچ محدودیتی بابت بهره بردن از وی.‌ای.‌آر در تمام دیدارها وجود ندارد.

اگر قرار باشد تعداد مسابقاتی که استقلال و پرسپولیس می‌خواهند با تکنولوژی کمک داور ویدیویی برگزار کنند، بیشتر از ۱۵ مسابقه برای هر کدام از دو تیم باشد یا اینکه پوشش این سیستم در طول فصل به بیشتر از ۹۰ مسابقه برسد، باید با فیفا هماهنگ شده و از فدراسیون جهانی فوتبال مجوز لازم گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • العین و الونگا IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    استقلال دیگه شانسی ندارد تمام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی