نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
مربی استقلالی گزینه اصلی مدیرعامل پرسپولیسی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مدتها قبل برای فصل جدید با محمد ربیعی تمدید کرده، امروز در مجازی شایعه شده این باشگاه برای لیگ بیست و چهارم سراغ گزینه‌ای جدیدی برای نیمکت خود رفته است.

ذوب‌آهن اصفهان در پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم با کسب ۴٢ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، محمد ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان، تابستان سال گذشته پس از آن که چند هفته ای گزینه هدایت استقلال بود، در نهایت هدایت گاندوها را برعهده گرفت و کارنامه خوبی هم از خود به جا گذاشت.

مدیریت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بلافاصله پس از پایان لیگ برتر بیست و سوم، قرارداد محمد ربیعی را تمدید کرد و درست در همان روزهایی که ربیعی در پرونده فساد مالی مس رفسنجان به عنوان مطلع به دادگاه و کمیته اخلاق فرا خوانده شده بود، اعلام کرد با ربیعی ادامه می دهد اما امروز خبرگزاری دولتی ایرنا و برخی منابع غیر رسمی در فضای مجازی ادعا کردند مهدی رحمتی گزینه شماره یک ذوب آهن است و این باشگاه اصفهانی با توجه به شایعه هایی که پیرامون ربیعی راه افتاده، می خواهد با مهدی رحمتی، سرمربی سابق شهر خودرو، آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر همکاری کند.

این که نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ذوب آهن دنبال جذب سیدمهدی رحمتی، دورازه بان اسبق استقلال است، جالب به نظر می رسد، البته اگر این خبر درست باشد و ذوب آهن واقعا بخواهد قید ادامه همکاری با محمد ربیعی را بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    محمد ربیعی الا در حد و اندازه پرسپولیس نیست، یک ایرانی بخوام بگم جز یحیی، فقط میشه گفت تارتار. وگرنه ربیعی و بقیه مسخره هستن. اصن ربیعی پرونده باز داره سر قضایا مس رفسنجان
  • ع ق QA ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    مربیان تحمیلی باند آبی با نفوذ اعضای هیئت رئیسه فدراسیون یکی یکی قاب میشوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی