بلندپروازی‌های آقای رئیس ادامه دارد/ او می‌ماند تا ۲ ستاره بزرگ دیگر را بخرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قصد دارد دوباره نامزد ریاست باشگاه شود و برای رای آوردن چند خرید بزرگ در نظر دارد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در دومین دوره حضورش در این باشگاه با مشکلات زیادی روبرو شد و پس از اخراج ژاوی هرناندس فشارها افزایش پیدا کرد. با این حال او همچنان قصد دارد در انتخابات سال ۲۰۲۶ شرکت کند. لاپورتا در حال برنامه‌ریزی میان مدت و بلندمدت در باشگاه است و در مورد تلاش برای جذب ستاره‌ای بزرگ نیز صحبت می‌کند. خریدهای بزرگ بخش ثابت برنامه‌های لاپورتا از زمان ورود به صحنه بوده و او ابتدا وعده خرید دیوید بکام را داده بود اما رونالدینیو را خرید، سپس قراردادهای تیری آنری و زلاتان ایبراهیموویچ را فسخ کرد.

وقتی در سال ۲۰۲۰ به مبارزات انتخاباتی بازگشت، قول داد که لیونل مسی را حفظ کند و سال بعد مهره‌های قابل توجهی را فروخت تا بتواند رافینیا، ژول کونده و روبرت لواندوفسکی را به عنوان چهره دومین دوره خود به خدمت بگیرد.

اسپورت دو نام بزرگ برای ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ ذکر کرده: خولیان آلوارس و ارلینگ هالند، اگرچه هالند ممکن است خیلی برای آنها گران باشد. آلوارس تا سال ۲۰۲۸ قرارداد دارد، اما لاپورتا و چندین نفر دیگر در هیئت مدیره احساس می‌کنند که او با برنامه‌های بارسا جور درمی‌آید.

آلوارس قبل از انتقال به سیتی در رادار بارسلونا بود، اما آنها ترجیح دادند به جای او فران تورس را به خدمت بگیرند. گفته می‌شود که او در تابستان امسال به دلیل عدم داشتن جایگاهی ثابت در سیتی به فکر خروج از اتحاد است. فقط یک مشکل جزئی ممکن است برای بارسایی‌ها پیش بیاید و آن هم این است که مقصد مورد علاقه او رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: ژاوی به تیم ایمان نداشت... افشاگری لاپورتا درباره یک موقعیت سخت؛ عقلم می‌گفت نباید بماند/ دیگر نیازی به فروش بازیکنان خوب نداریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی