نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟
۱۲
خبرورزشی‌گردی| عالیشاه: فکر می‌کردیم خداحافظی بیرانوند شوخی است/ نمی‌دانستم این بازی گودبای‌پارتی محسوب می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند در حالی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده که قبلا هم سابقه جدا شدن از این تیم را دارد.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در تیر سال ۱۳۹۹ از این تیم جدا شد تا راهی اروپا شود و فوتبال خود را در آن‌جا دنبال کند. او در داخل رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد و البته اغلب نفرات فکر می‌کردند قضیه چندان جدی نیست ولی باشگاه آنتورب بلژیک که با او قرارداد بسته بود، دیگر اجازه حضور بیرانوند در تمرین پرسپولیس را نداد و تاکید کرد تا زمان سفر به اروپا اجازه ندارد با پرسپولیس تمرین کند.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس ۱۲ تیر سال ۹۹ در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی پیرامون این اتفاق گفت: من هم شنیدم که باشگاه بلژیکی با حضور بیرانوند سر تمرین و مسابقات پرسپولیس مخالفت کرده است. اگر می‌دانستم بازی با پیکان واقعا گودبای‌پارتی علیرضا محسوب می‌شود، بازوبند را در آن مسابقه به بیرانوند می‌دادم تا خداحافظی باشکوهی داشته باشد. باور کنید وقتی در داخل رختکن با ما خداحافظی کرد باورمان نمی‌شد که جدی باشد و فکر می‌کردیم مثل همیشه دارد شوخی می‌کند. دوست داریم علیرضا را تا پایان فصل کنار خودمان داشته باشیم ولی باید ببینیم بحث قراردادش به کجا می‌رسد. بهرحال هر کجا که برود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبرورزشی‌گردی| عالیشاه: فکر می‌کردیم خداحافظی بیرانوند شوخی است/ نمی‌دانستیم این بازی گودبای‌پارتی محسوب می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    بهتر که رفت‌ کاپیتان آفت دور شد
  • مهدی IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    کاپیتان رو فقط خودت معنی کردی امیدخان عالیشاه وجودت برای پرسپولیس پر از برکت هستش خودتو عشقه امید جان دلاروند و ترابی و اسماعیلی فر فدای یه خال موی گندیده تو عالیشاه
  • محمد IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    بره که بر نگرده
    • امیرعلی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      اونایی که بیراوند رو دوست دارند هر تیمی بیراوند هست اونا هم هستن
  • یزدانی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    اظهر من الشمس است تبانی یعنی افشاریان سفارش می کرد بازی را هر طور شده به نفع قرمز دربیارین چه با پنالتی بیرون محوطه، چه با گل آفساید یا نگرفتن گل های سالم طرف مقابل.
    • کیوان فرهادی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      خوبه که همه می دانند که افشاریان استقلالی بود و به داورها می گفت بازی ها را به نفع استقلال در بیاورند
  • .h IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    همون بهتر که رفت بازیکن پولکی جاش اینجا نیست یه سری ها مثل امید و مرتضی و سروش و یه سری ها پولکی اند 😕
  • مرتضی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    امید عالیشاه کاپیتان دوست داشتنی و محبوب و متعصب پرسپولیس که فکر کنم رکورد دار بالا بردن جام های قهرمانی بالای سرش هم باشه . علیرضا بیرانوند توی این سالها برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و در قهرمانی های زیاد پرسپولیس هم نقش پررنگی داشته و بخاطر این موضوع ما هواداران پرسپولیس سپاسگزارش هستیم ، ولی هر سال آخر فصل سر رفتن یا نرفتن تمام پرسپولیسی ها از جمله مدیران و هواداران و بازیکنان و پیشکسوتان عزیز را اذیت و آزرده خاطر می کنه ، بخصوص اون سالی که بعد از اتمام فصل و قهرمانی پرسپولیس با استقلال مذاکره کرد ، به نظرم از نظر فکری و تصمیم گیری باید سنجیده تر عمل کنه و با مشاوران باتجربه و دلسوز و صد البته پرسپولیسی مشورت کنه تا از حاشیه به دور باشه و پرسپولیسی ها رو ناراحت نکنه ، اگر هم می خواهد به هر علتی از پرسپولیس جدا بشه با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی و با خاطره ای خوش این کار رو انجام بده .‌ در هر صورت چه در پرسپولیس بماند چه جدا بشود امیدوارم در ادامه زندگی ورزشی و همینطور غیرورزشی اش در کنار خانواده محترمش موفق و شاد و توام با آرامش باشد
    • ابوالفضل IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      دمت گرم داداش خیلی با شعور و شخصیت هستی ♥️♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

تا این لحظه، یارگیری کدام تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، موفق تر می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی