نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
صدر را از دست دادیم ولی نگران نیستیم/ تورنمنت از مرحله حذفی شروع می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرانسه با تساوی مقابل لهستان به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد و سرمربی این تیم بعد از بازی عنوان کرد که از عملکرد تیمش راضی‌ست.

فرانسه و لهستان در آخرین بازی مرحله گروهی خود در یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم رفتند و با گل‌های امباپه و لواندوفسکی به نتیجه ۱-۱ رضایت دادند. این نتیجه فرانسه را در رتبه دوم قرار داد و لهستان را از دور رقابت‌ها حذف کرد. اتریش صدرنشین این گروه شد و فرانسه با دوم شدن قطعا قرعه سخت‌تری خواهد داشت.

دیدیه دشان بعد از بازی عنوان کرد که از عملکرد تیمش ناراضی نیست و افزود: «مطمئنا می‌خواستیم به عنوان ‏صدرنشین صعود کنیم ولی برای این هدف باید برنده می‌شدیم که ‏این اتفاق نیافتاد. با اینحال از آنچه در میدان از بازیکنانم دیدم ناراضی ‏و ناراحت نیستم. هرکاری می‌شد را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ساختیم ‏ولی توپ‌ها وارد دروازه نشد. بله، این را قبول دارم که از نظر دقت در ‏ضربات آخر می‌توانستیم بهتر کار کنیم. با اینکه همه دیدند دروازه‌بان ‏حریف سیوهای خیلی خوبی داشت ولی باز هم ما می‌توانستیم ‏ضربات آخر را دقیق‌تر بزنیم. دوست داشتیم این بازی با برتری ‏ما به پایان برسد و این احتمال وجود داشت ولی در نهایت اینطور ‏نشد.»

سرمربی خروس‌ها در مورد انتقاداتی که به نحوه بازی تیمش وارد است اذعان داشت: «فرانسوی‌ها نباید نگران باشند. تورنمنت از مرحله حذفی شروع می‌شود.»

بیشتر بخوانید: نینجا امباپه سرانجام گل زد؛ فرانسه به صدر نرسید/ اتریش شایستگی‌اش را ثابت کرد +جدول

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی