نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
۴ پرسپولیسی در لیست خرید یحیی/ یک بازیکن دیگر به لیست اضافه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۴ بازیکن پرسپولیس مدنظر یحیی گل محمدی برای انتقال به فولاد هستند.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی پس از نیم فصل بالاخره در لیگ بیست و چهارم باز هم به عنوان سرمربی به لیگ برمیگردد و قرار است فولاد خوزستان را در لیگ ۲۴ هدایت کند. او که روز قبل رسما به عنوان سرمربی فولاد انتخاب شد چند شاگرد قدیمی‌اش در پرسپولیس را مدنظر گرفته و باید دید درنهایت چه تعداد از این بازیکنان راهی اهواز خواهند شد.

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، سروش رفیعی و سعید صادقی ۴ بازیکن پرسپولیس هستند که موردتوجه یحیی گل محمدی بوده و در صورت جدایی از پرسپولیس او علاقمند به ادامه همکاری با آن‌ها است.

بیرانوند که همچنان وضعیتش بلاتکلیف بوده و بعید است با توجه به پیشنهادی که از تبریز دارد پس از حل اختلاف قراردادی‌اش با پرسپولیس به اهواز برود. سعید صادقی و سروش رفیعی هم که همچنان با پرسپولیس هستند و به نظر می‌رسد تنها بازیکنی که حضورش در جمع فولادی‌ها محتمل به نظر می‌رسد فرشاد فرجی است که قراردادش به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس نیز تمایلی به ادامه همکاری با این مدافع مازنی ندارد.

بیشتر بخوانید: پیام یحیی‌ گل‌محمدی بعد از بازگشت به لیگ برتر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مرگ بر مافیا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    یحیی میخواد شعبه دوم لنگ رو تاسیس کنه بعدم هرموقع روبرو لنگ اصلی قرار گرفت مثل تار تار سه امتیاز تقدیمش کنه
  • آبادان US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    در ضمن اقای نصیرزاده عزیز ، شما در تراکتور سعی کردید ستاره ها را جذب کنید. نتیجه اش چه شد ؟ اتفاقا اذربایجان هم هنوز سرشار از استعدادهای نابی مثل گذشته است اگر وقت را صرف پرورش بازیکنان جوان می کردید الان تراکتور یک مدعی در سطح آسیا می بود. مثل کاری که مورایس در سپاهان کرد.
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
    خدا پدر آقا یحیی را بیامرزد ته و توش 3 یا 4 تا بازیکن مسن داشتیم که آقا یحیی میخواد ببرتشون، درود به شرفت، ایشاالله هرچی بردی بره تیم ملی، پس خیرشون ببینی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی