نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
ادموند بزیک: آرزو دارم روزی سرمربی پرسپولیس شوم!/ گرجستان و آلبانی پدیده‌های یورو ۲۰۲۴ هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ادموند بزیک ستاره دهه هفتاد پرسپولیس می گوید: یکی از آرزوهایم این است که مربی تیم پرسپولیس بشوم.

ادموند بزیک بازیکن باسابقه فوتبال ایران، همزمان با برگزاری بازی‌های جام ملت‌های اروپا و در حاشیه حضور در ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴ صحبت‌هایی با عصر ایران انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

  • تا به امروز بازی‌های بسیار خوبی را شاهد بوده‌ایم و فوتبال‌دوستان واقعا از تماشای آن لذت برده‌اند. گویی هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و همه برای یک بازی زیبا به زمین می‌آیند. شاهد هستیم که همه تیم‌ها در فاز هجومی خوب ظاهر شده‌اند و تلاش دارند به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند.
  • بازی ترکیه و گرجستان به معنای واقعی شگفت‌زده‌ام کرد چون شاهد یک بازی سریع و بسیار خوب بودیم. در این بازی رکورد شوت به سمت دروازه‌ها هم شکست. تا به اینجا معتقدم گرجستان و آلبانی پدیده‌های «یورو ۲۰۲۴» هستند. این دو تیم از نظر تیمی واقعا خوب ظاهر شده‌اند. از نظر من پدیده آن تیمی است که خوب ظاهر می‌شود و متناسب با دارایی‌هایی که در اختیار داشته، به خوبی در میدان درخشیده است. برهمین اساس معتقدم گرجستان و آلبانی تا به امروز به‌خوبی از داشته‌های خود استفاده کرده‌اند و نتیجه هم گرفته‌اند. آلبانی در گروه بسیار سختی قرار گرفته اما دو بازی اولی که از آن‌ها دیده‌ایم بسیار خوب بوده است.
  • واقعا فوتبال ایران در هر دوره‌ای پر از اتفاقات عجیب و شگفت‌انگیز است! بخشی از این شگفتی هم خارج از زمین فوتبال و مربوط به آدم‌هایی است که در اتاق‌های فدراسیون رقم می‌خورد. عجیب‌ترین اتفاقات هم مربوط به امتیازاتی است که به تیم‌ها داده و بعدتر از آن‌ها پس گرفته می‌شود!‌ از طرفی سقف بودجه تیم‌ها هم عجیب است. وقتی قرار است یک تیم داخلی به یک رویداد فوتبالی در منطقه برود، در مقابل تیم‌های عربی که هیچ محدودیت مالی ندارند، نمی‌تواند سقف بودجه داشته باشد. با این نگاه شاید تا صد سال آینده هم نتوانیم به نتیجه برسیم. 
  • به نظرم مهدی طارمی می‌توانست در یورو حضور موفقی داشته باشد. بازیکنانی که تجربه بازی در این میادین را دارند، مانند مهدی طارمی و یا سردار آزمون، طبیعتا شانس بالاتری برای موفقیت در این میدان هم دارند. از میان بازیکنان لیگ برتر هم فکر می‌کنم مهدی ترابی می‌توانست در این سطح باشد.
  •  من که سال‌هاست از دوران بازی ام گذشته اما مثل همه مربیان دوست دارم زمانی در تیم‌های بزرگ حضور و تجربه‌های خود را به بازیکنان جوان این تیم‌ها منتقل کنم. من حدود ۱۵ سال است که در تیم‌های پایه مشغول به کار هستم و علاقه دارم آرام‌آرام سراغ رده‌های بالاتر بروم. در همین مسیر هم یکی از آرزوهایم این است که سرمربی تیم پرسپولیس بشوم.
  • من تیم انگلیس را دوست داشتم اما واقعیت این است که تا الان حضور ناامیدکننده‌ای در این بازی‌ها داشته است. از نظر فوتبالی، به‌رغم اینکه تیم آلمان را دوست ندارم اما باید اعتراف کنیم که حضور قابل قبولی در این رویدادها دارد و حتی از نظر شانس قهرمانی هم فکر می‌کنم آلمان یا اسپانیا شانس بالاتری دارند. تیم ملی فرانسه هم خوب است و به مراحل بالاتر می‌آید اما فکر می‌کنم شانس اصلی برای قهرمانی آلمان باشد. اسپانیا هم به‌رغم آنکه تیم خوبی دارد ولی در ادامه به‌واسطه جوانی‌اش، اذیت می شود.

بیشتر بخوانید: ویدیو| رفتار زشت و ناپسند سرمربی ترکیه هنگام ورود به استادیوم دورتموند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • طوفان سرخ اسیا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    قاتل استقلال 😁😁😁این گل نزن چجوری قاتل شد
  • رضا IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    طوری گفتی قاتل استقلال شوک شدم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی