نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
۰ |
۰
کلوب| ادامه موفقیت یا شروع ناکامی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوژه اصلی پرسپولیس انتخاب جانشین برای ویرا روی نیمکت است.

در خبرگزاری‌ها و فضای مجازی اخباری مبنی بر توافق پرسپولیس با والتر ماتزاری منتشر و حتی گفته شد که وی سه‌شنبه هفته آینده برای عقد قرارداد به تهران سفر خواهد کرد. البته در این بین یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس مدعی شد که هیچ توافقی با ماتزاری انجام نشده و قرار است انتخاب سرمربی پرسپولیس در سکوت خبری پیش برود.

نکته‌ای که مدیران پرسپولیس می‌بایست به آن توجه کنند، عملکرد نا امیدکننده این مربی در دو تیم آخرش است. او در می ۲۰۲۲ با نوزده باخت در مجموع سی و پنج بازی، از هدایت کالیاری برکنار شد و پس از آن در تاریخ فوریه ۲۰۲۴ به دلیل کسب نتایج ضعیف از تیم ناپولی هم اخراج شد.

اما با وجود نتایج ضعیف وی در سال‌های اخیر، عده‌ای معتقدند که حضور ماتزاری اتفاق مثبتی است و از آنجایی که پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد، آمدن سرمربی سابق اینتر می‌تواند به سرخپوشان در این تورنمنت کمک شایانی کند.

بدون شک انتظار هواداران حضور یک سرمربی کاریزماتیک و البته کارنامه‌دار در رأس تیم است؛ اما مدیران باشگاه هم می‌بایست با توجه به بودجه خود و آینده باشگاه، انتخاب مناسبی داشته باشند تا به اهداف خود در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا دست پیدا کنند. با این حال نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد و مشخص نیست که آیا حضور ماتزاری می‌تواند به منزله ادامه موفقیت‌های پرسپولیس باشد یا شروع یک ناکامی سریالی؟

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی