نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
رونالدو به در بسته خورد؛ کونسیسائوی کوچک منجی شد!/ پیروزی قهرمان یورو ۲۰۱۶ در اولین گام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرتغال در شروع کارش در یورو ۲۰۲۴ مقابل چک با نتیجه ۲-۱ و با گل دقیقه آخر پیروز شد.

شهر لایپزیش میزبان اولین بازی قهرمان یورو ۲۰۱۶ در یورو ۲۰۲۴ بود و پرتغال در این دیدار از گروه F به مصاف چک رفت که این بازی در نهایت با برد ۲-۱ سلسائوی اروپا خاتمه یافت.

بازی با برتری نسبی پرتغال شروع و چند موقعیت خوب هم در نیمه نخست برای گلزنی به‌دست آوردند. بهترین موقعیت را در دقیقه ۳۲ کریستیانو رونالدو در موقعیت تک‌به‌تک هدر داد. البته به نظر می‌رسید در صورت گلزنی رونالدو، این صحنه آفساید اعلام می‌شد. با وجود مالکیت توپ و میدان، پرتغال موفق نشد در نیمه نخست گل بزند و تساوی بدون گل نتیجه نهایی این نیمه بود.

حملات همه‌جانبه سلسائوی اروپا در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و چکی‌ها با چنگ و دندان مقابل رونالدو و هم‌تیمی‌هایش ایستادگی می‌کردند. اما برخلاف جریان بازی شوت بی‌نظیر لوکاس پروود در دقیقه ۶۲ اولین گل بازی را برای چک ثبت کرد. با این حال خیلی طول نکشید که بازی به تساوی بکشد و در دقیقه ۶۹ دفع ییندریش اشتانک به پای روبین هراناتس برخورد کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۸۷ پرتغال به گل رسید، اما آفساید میلیمتری کریستیانو رونالدو قبل از گلزنی دیوگو ژوتا گرفته شد. اما سرانجام پرتغال که تلاش بسیاری برای پیروزی کرد، در دقیقه ۲+۹۰ توسط ریکاردو کونسیسائو به گل برتری رسید.

پرتغال در دیدارهای بعدی به مصاف ترکیه و گرجستان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی