نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
خبرورزشی‌گردی| جلال حسینی: برانکو رک گفت من را  نمی‌خواهد/ آدم‌های بیرون از پرسپولیس حق ندارند در موردم حرف بزنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 مدافع  فوق‌العاده پرسپولیس در دهه ۹۰ طی مصاحبه‌ای افشاگرانه با خبرورزشی اعلام کرد سرمربی وقت قرمزپوشان در مقطعی او را نمی‌خواست.

بدون شک و تردیدی سیدجلال حسینی یکی از بهترین مدافعان تاریخ باشگاه پرسپولیس تلقی می‌شود ولی نکته اینجاست که همین بازیکن سال ۹۴ در لیست برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس قرار نداشت!

حسینی نهم تیر ماه آن سال در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی با صراحت به عدم تمایل برانکو برای کار کردن با خود اشاره کرد و گفت: سلیقه آقای برانکو این بوده که من در لیست پرسپولیس نباشم و به نظرم خوبی او این است که خودش تیم می‌بندد و دیگران تصمیم‌گیرنده نیستند. من مشکلی با ایشان ندارم چون هیچ وقت با او کار نکرده‌ام. در واقع شناختی از تفکرات یکدیگر نداریم. برانکو مرا نمی‌خواهد و همه چیز تمام شد ولی افراد دیگر حق ندارند از بیرون کادر فنی راجع به من حرف بزنند و اظهار نظر کنند. کسانی که از بیرون باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کنند، دیگر در مورد من حرفی نزنند. جلال حسینی یک بازیکن حرفه‌ای است و با این مسئله کنار می‌آید چون به خوبی می‌دانم کسی نمی‌تواند مربی را وادار کند یک بازیکن را بپذیرد.

سید جلال در مورد شایعه پیوستنش به استقلال که همان روزها مطرح شده بود نیز تصریح کرد: پرویز مظلومی من را به تیم ملی ب دعوت کرد و آشنایی و اعتقاد کاملی به فوتبالم دارد اما در این خصوص که یک روز گفتند با من حرف زده‌اند و روز دیگر گفتند در لیست استقلال نبودم، حرف خاصی ندارم چون هر باشگاهی سیاست خودش را دارد.

خبرورزشی‌گردی| جلال حسینی: برانکو رک گفت من را  نمی‌خواهد/ آدم‌های بیرون از پرسپولیس حق ندارند در موردم حرف بزنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    اسطوره دوست داشتی و یک مربی در حد پدر خانواده
    • مجتبی IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      ای کاش تو اهواز تست دوپینگ میدادی و فرار نمیکردی تا این همه حرف و حدیث پشتت نیاشه
  • ....‌ IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    واقعاسیدیکی ازاسطوره های فراموش نشدنی است..خیلیاارزودارن حتی به گردپای سیدجلال هم نخواهندرسید...برانکوفکرمیکرد کسی هست ولی برانکوراهواداران برانکو کردن که حالاداره برای پرسپولیس ناز میکنه!@@@@
    • سپاهان قهرمان IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      سید جلال رو سپاهان سید جلال کرد بعد اومد پرسپولیس همراه محسن بنگر همون دورانی که رویانیان با تحویل بی ام و X6 خارج از قرار داد بردشون پرسپولیس....ی چیزی تو مایه هوادار متمول الان 3 تا از جام‌های قهرمانی سید جلال با سپاهانه صرفا جهت اطلاع
  • مجید IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    چه جوریه طرف چندین سال یه تیم دیگه بازی میکنه کافیه یک سال بیاد پرسپولیس میشه اسطوره پرسپولیس!؟ بنظرم مردم درحد بالایی از درک و هوش رسیده اند که خیلی چیزا رو متوجه بشن
    • پرسپولیس IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      برو اول مطالعه کن بعد حرف بزن سید جلال چند سال تو پرسپولیس بازی کرد؟؟؟؟اصلا میدونی؟؟
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    سیدجلال رفته بود قطر دربرگشت ازدرون باشگاه به برانکو اطلاعات غلت دادن .برانکوهم سیدجلال رونخواست .همون سال پرسپولیس به خاطر تفاضل گل دوم شد...بعد برانکو دید بهش رودست زدن سید برگشت وپرسپولیس ۵قهرمانی پی درپی کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی