نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
تکلیف نیمکت تیم ملی بسکتبال مشخص شد/ سرمربی آینده قطعا ایرانی نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پی عدم توافق فدراسیون بسکتبال و ۲ گزینه داخلی، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال و جانشین هاکان دمیر قطعاً یک گزینه خارجی خواهد بود.

فدراسیون بسکتبال در حالی پیگیر انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی است که به نظر می‌رسد پاسخ منفی گزینه‌های ایرانی بر خلاف انتظارات بوده و به نوعی دست این فدراسیون را در پوست گردو گذاشته است.

در پی عدم توافق فدراسیون بسکتبال و ۲ گزینه داخلی هدایت تیم ملی یعنی مهران شاهین‌طبع و مهران حاتمی بر سر شرایط فی‌مابین، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال و جانشین هاکان دمیر قطعاً یک گزینه خارجی خواهد بود.

عذرخواهی «مارکو راموندینو» گزینه ایتالیایی برای پذیرش پیشنهاد بسکتبال ایران و بلافاصله بسته شدن پرونده مربیان ایرانی با پاسخ منفی مهران شاهین طبع و مهران حاتمی، به نوعی دست فدراسیون و مسئولانش را برای انتخاب سرمربی تیم ملی در پوست گردو گذاشت چون تنها «رادوان تریفانوویچ» باقی مانده که پاسخ منفی نداده اما فعلاً خبری هم از اوکی کردن پیشنهاد ایران توسط این مربی اسلوونیایی نیست.

اینگونه شد که فدراسیون بسکتبال به ناچار تصمیم به انتخاب گزینه‌های جدید خارجی گرفته تا دستش برای انتخاب تا حدی بازتر شود این در حالی است که نظر این فدراسیون روی جذب سرمربی داخلی برای تیم ملی بود اما پاسخ منفی گزینه‌های داخلی، معادلات را برای مهمترین تصمیم گیری این روزهای بسکتبال برهم زد.

بیشتر بخوانید: پادشاه و پسر هم‌تیمی شدند/ همه منتظر اتفاقی تاریخی برای نخستین بار!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی