نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
نظر جالب سرمربی ازبکستان درباره تیم ملی زیرنظر قلعه‌نویی؛ همان تیم کیروش است!/ از ۲ بازیکن شما خوشم می‌آید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرچکو کاتانتس سرمربی ازبکستان نظر جالبی درباره وضعیت تیم ملی ایران تحت هدایت قلعه‌نویی دارد.

آخرین حریف تیم ملی ایران در مرحله اخیر مقدماتی جام جهانی تیم ملی ازبکستان بود که مانند بازی رفت توانست از ایران یک مساوی دشت کند و پشت سر شاگردان امیر قلعه‌نویی به دور بعدی مقدماتی جام جهانی راه یابد.

هدایت تیم ازبکستان به عهده یک نام تقریبا آشنا برای فوتبال دوستان ایرانی است؛ «سرچکو کاتانتس» اسلوونیایی که در فوتبال آسیا تجربه زیادی پیدا کرده و بارها هم مقابل تیم ایران قرار گرفته، در حال حاضر به دنبال رسیدن به یک هدف بزرگ با تیم ازبکستان است.

او در گفتگو با ورزش سه در پاسخ به این سوال که «آیا شما در تیم فعلی ایران که زیر نظر امیر قلعه‌نویی است تغییر محسوسی نسبت به قبل می‌بینید؟» گفت: صادقانه، اکثر چیزها در تیم ایران به همان شکل قبل است. چون این تیم را دنبال می‌کنم، می‌دانم که بازیکنان کلیدی عمدتا همان نفرات قبلی هستند. به طور مشخص طارمی، آزمون و نفرات خط میانی در بازی اخیر مشابه قبل بودند. گاهی تغییراتی در وینگرها رخ می‌دهد، اما معمولا عملکرد تیم به شرایط و روز خوب بازیکنان کلیدی آن بستگی دارد. این در همه جا به همین شکل است. اگر بهترین بازیکنان شما در شرایط خوبی نباشند، به مشکل خواهید خورد. البته باید این را هم بدانید که هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. در مقابل ایران، قبل از هر چیز باید بجنگید. اگر جنگنده نباشید، آنها به سرعت شما را می‌خورند. این به دلیل روحیه تیم است. اگر به این شکل وارد بازی با ایران نشوید، باید گرفتن نتیجه مثبت را فراموش کنید.

کاتانتس از طارمی و آزمون زیاد اسم می برد. او در این باره می گوید؛ «شما چند بازیکن خوب دارید. اینکه من از طارمی و آزمون حرف می‌زنم دلیلش نحوه بازی آنهاست. اگر شما مقابل ایران بخواهید زیاد فشار بیاورید و آنها توپ را بگیرند، به سرعت با چشم بسته طارمی را پیدا می‌کنند و توپ را به او می‌رسانند. او عقب می‌آید و بازیکنان دیگر جلو می‌روند. اینجا فرصت به وینگرهای خوب می‌رسد که شما را سورپرایز کنند. در نتیجه اگر شما می‌خواهید بسته بازی کنید، باید این کریدور را ببندید و این، کار را برای آنها سخت‌تر از حالت نرمال می‌کند. اما دقت کنید؛ اگر می‌خواهید برنده باشید، با یک بازیکن نمی‌توانید. هیچ تیمی وجود ندارد که بتواند با یک بازیکن برنده شود. یک نفر نمی‌تواند توپ را بگیرد و تمام بازیکنان حریف را دریبل کند. اگر چنین کسی را دارید، خیلی هم عالی! این بازیکنان نیاز به سایر نفرات خوب دارند که حمایتشان کنند. اگر آن نفرات را در سطح مشابه نداشته باشید، به نتیجه خوبی نمی‌رسید. غیرممکن است. بنابراین، بله. ایران بازیکنان بسیاری دارد که در کشورهای خارجی بازی می‌کنند که این به معنای خوب بودن آنهاست.»

بیشتر بخوانید: ماجرای یک بیانیه عجیب در سایت فدراسیون/ آقای قلعه‌نویی! به دنبال پلن B باشید نه تحلیل گل‌های نزده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    راست میگه همون تیم کیروش هست با این تفاوت که اصلا اینبار تاکتیک نداره و از تیم بد کیروش هم بدتر شدن!
  • س🖤⁦♥️⁩💙 IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    سردار همیشه بهترینه⁦♥️⁩⁦♥️⁩🖤🖤💙💙
  • خدا بزرگه NL ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    دقیقا ب قلعه نوعی درست فنی داد....دو پهلو زد.... تیم پس مانده مغرور شده کی روش .... بازیکنان تحمیلی...سرمربی مغرور نه حرفه ای .... این تیم و بازیکنان بی انگیزه و ناهماهنگ راه بجایی نخواهند برد ....
  • م IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    فوتبال ما خیلی به سبک بازی تونس و مراکش که در نزدیکی پرتغال و اسپانیا قراردارند نزدیک است که از قدرتهای فوتبال هم هستند که جای کار دارد
  • سید FR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    آره همان تیم کی‌روش هست همان مردی که به خاطر یه بازی از سر طلایی جهان. علی دایی جلو بیفتد و مبلغ هنگفتی هم به حسابش واریز شده .. چه کیف می کرد ولی خبر نداشت که دایی با شخصیت گفت : خدا را شکر یک ایرانی از من جلو افتاد !!!!! و در گل هم دوست دارم یه ایرانی جلو بیفتد که. رونالدو گردو خاک کرد.... درود بر شخصیت والای. علی دایی
    • علی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      معلومه چی میگی چه ربطی به علی دایی داشت!
  • جیم IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    یجوری گفته همون تیم کی روشه چون آزمون و طارمی هستند ، انگار اگه خودش بیاد مربی ایران بشه ، آزمون و طارمی رو خط میزنه !!! مسلما خود شما هم اینکار رو نمیکنی برادر ! دونفر که تو بهترین لیگ‌های دنیا حضور دارند خط بزنی که چی رو ثابت کنی ؟؟؟!!!!
  • یه ایرانی US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    خیلی جالب است همه میدانندکه تیم ملی ایران باقلعه نوعی راه بجایی نمی برداماهیچکس گوشش بدهکار این حرفهانیست. تمام فوتبال دوستان تیم ملی بعدازجام ملتها گفتندکخ بایدیه کادرمجرب وکاردان وآشناباعلم روزدنیابرای تیم ملی استخدام شود. وآقای قلعه نوعی تاریخ مصرفش تمام شده ولی جناب تاج هیچ اهمیتی به خواسته ی مردم نمیدهدونمیخواهدبرای تیم ملی هزینه کند. امیداورم روزی که خواسته باشنددست تعقی تحولات بزنندخیلی دیرنباشدوارسرناچاری نباشد.
  • As IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    بله چون هیچ کس عرضه و جرات نداره به ترکیب و نسلی که کی‌روش کبیر ساخته دست بزنه..
  • محمد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    فقط باید یحیی گلمحمدی مربی تیم ملی بشه امیر قلعه نویی بروز نیست
  • میلاد تبرایی IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    چرت و پرت
  • مصطفی IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    شاگردان امیر قلعه نوعی ؟؟؟ هه ،ها ،هه ،هه ، ژنرال ؟؟؟ها ،ها ،ها ، این بازیکنان در باشگاه خود زیر نظر مربیانی هستن که امیر قلعه نوعی توپ جمع کن انها هم نیست ، شاگردان امیر قلعه نوعی ؟؟؟؟ها ها ها ، هه هه هه
  • ناشناس IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    لازم نبود ایشان بگوید بسیار واضح بود. تیم ملی نیاز به مربی حرفه‌ای دارد
  • علی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    جالب بعضی هاازفوتبال صحبت میکنندوهنوزازکیروش حرف میزنندکیروشی که بعداز فوتبال ایران دیگه هیچ جایی نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی