نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
شرط عجیب مربی تیم ملی؛ برای بازی در این پست باید ۳۰ تا ۳۳ ساله باشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی می‌گوید بازیکنی که می‌خواهد در خط دفاعی کارایی خوبی برای تیم ملی داشته باشید، باید بین ۳۰ تا ۳۳ ساله باشد!

رحمان رضایی که خود در زمان بازیگری یکی از مدافعین تیم ملی بود، بالا رفتن میانگین سنی تیم ملی به خصوص در خط دفاعی را قبول ندارد و می‌گوید به سود تیم ملی است که در خط دفاعی از بازیکنان باتجربه بهره ببرد و به زعم او بازیکنانی برای تیم ملی در خط دفاعی کارایی خواهند داشت که سنشان بین ۳۰ تا ۳۳ سال باشد. این در حالی است که در تیم‌های ملی و در خط دفاعی شاهد بازیکنانی با سن و سال کمتری و حتی جوان‌ها هم هستیم؛ به این خاطر که در فوتبال امروز جوان‌ها به دلیل پشت سر گذاشتن بازی‌های متعدد خیلی زود باتجربه می‌شوند.

رحمان رضایی در واکنش به این موضوع که با حضور شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان میانگین سنی تیم ملی در قلب خط دفاعی بالا رفته است، می‌گوید: خیلی بالا نیست. در کنار این دو نفر، بازیکنانی مثل میلاد محمدی، ابوالفضل جلالی و صالح حردانیِ جوان بازی می‌کنند. اینکه بگویند میانگین سنی خط دفاعی بالاست، قبول ندارم. دفاع پُستی است که باید کسی درباره آن حرف بزند که فوتبال را بفهمد و بینش درستی پشت صحبت‌هایش باشد. دفاع پستی است که بازیکن ۳۰ تا ۳۳ ساله می‌تواند به لحاظ پختگی، لیدر بودن و ... بازی کند. قبول ندارم که میانگین سنی تیم ملی در خط دفاعی بالاست.

بدون شک ادله رحمان رضایی که بازیکنانی که در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند، بازیکنان خوبی برای تیم ملی هستند قابل احترام است اما این توجیه که بازیکنانی می‌توانند در خط دفاعی برای تیم ملی کارایی داشته باشند که حداقل سنشان ۳۰ سال باشد توجیه منطقی و فنی نیست و خیلی از بازیکنان موفق در فاز دفاعی اکنون سن و سال کمتری دارند.

بیشتر بخوانید: کاپیتان سابق تیم ملی برای اردوی بعدی دعوت می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حمید IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    پس با گفته ایشون فرانکو بارزی، بکن بائر ، مارسل دسایی ، سرخیو راموس ،بیلی رایت ، ماتیاس سامر ، یورگن کولر ، کاناوارو ، بابی مور ، نستا، رونالد کومان ، فرناندو هیه رو ، و جای دوری نریم ، مهدی پاشازاده ، مجید حسینی ، هاشمی نصب ، جلال حسینی ، اینها همه شناسنامه کوچیک کرده بودن ، آخه آدم حرف میزنه بد نیست یه کم فکر کنه ، نود درصد فوق ستاره هایی که نام بردم در سن بیست سالگی ملی پوش شدن و در سطح جهانی درخشیدن ، تازه میتونم حداقل ۱۰ تا دیگه هم نام ببرم، که قدیمی هستن و قطعا ایشون حتی اسمشونم نشنیده ، جناب رضایی دلیل نیست که چون شما درسن ۳۰ سالگی به تیم ملی دعوت شدی و دیر مطرح شدی همه رو به قانون استعداد و توانایی های خودت بسنجی برادر عزیز
  • ستار IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    سلام برادر بزرگوار آقای رحمان رضایی در سن ۲۶ سالگی در تیم ملی حضور داشته و به ایتالیا پیوست
  • Faramarz IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    این حرف که مدافع باید مسن باشد دقیقاً حرف امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر پس از شکست تیم ملی در جام ملتهای آسیا بود که امروز از دهان رحمان رضایی بیرون آمده است.البته مواردی که اتفاقا نادرستیش را ثابت می کند را در تیم قلعه‌نویی دیدیم جایی که مدافعان مسن تیم ملی در محوطه جریمه عقب عقب می رفتند تا اکرم عفیف با فراغ بال شوتش را بزند و دروازه تیم ملی را باز کند جایی که امارات سه خطر را روی دروازه تیم ملی آفریدند یکیش گل شد دیگری پنالتی سومی هم شوت شان با اختلاف کم به اوت رفت و... در همه این موارد مدافعان تیم ملی مسن بودند نه جوان یا در بازی دو بر صفر برده تیم ملی در تاشکند با ازبکستان دو گل خورد در اینجا هم مدافعان تیم قلعه‌نویی جوان نبودند اما مشکل واقعی سن مدافعان نیست مشکل اصلی ایراد های فنی قلعه‌نویی ست که در جایی قرار گرفته که شایستگیش را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی