نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟
۳ گزینه نهایی هدایت باشگاه تراکتور/ سرمربی‌هایی که بالای جدولی بودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: ۳ مربی داخلی و خارجی را مشخص کرده‌ایم و از بین آنها در سریع‌ترین زمان، سرمربی تراکتور را معرفی می‌‎کنیم.

 سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص آخرین وضعیت نیمکت این تیم برای فصل آینده به رسانه ها گفت:«با دستور زنوزی و تصمیم هیات مدیره، این وظیفه به من محول شد پیگیر بحث انتخاب سرمربی و جذب بازیکن باشم. البته تاکید می‌کنم برای اینکه تیم لطمه نخورد، بدون توجه به مسائل مربوط به مالکیت باشگاه باید این کار را انجام بدهیم. تکلیف مالکیت هم قطعا در این هفته مشخص می‌شود. به یک جمع‌بندی رسیده و ۳ مربی داخلی و خارجی را مشخص کرده‌ایم. صبح امروز خواستم برنامه خود را برای ما بفرستند و نظرات فنی‌شان را هم دریافت کردیم. از بین آنها در سریع‌ترین زمان، سرمربی تراکتور را معرفی می‌‎کنیم.»

بر اساس آخرین شنیده سه گزینه نهایی داخلی باشگاه تراکتور در فصل جاری لیگ برتر توانسته بودند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند و فصل را در نیمه بالای جدول به اتمام برسانند.

یکی از گزینه ها مجبتی حسینی است که با آلومینیوم اراک به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی رسید و تیمش را در لیگ برتر هفتم کرد و دیگر گزینه هم مهدی تارتار است که مذاکرات ابتدایی با آن ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: زنوزی دستورات را صادر کرد/ جزئیات جلسه هیات مدیره تراکتور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایرج IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    بازهم سناریو تکراری و پرحواشی سالهای قبل انتخاب سرمربی،بازیکن بنجل،و درنهایت بازیکن بی تعصب،بقول آقای خیابانی،تراکتور باید مثل آتلانتیک بیلبائو،مستقل باشد
  • زنوزلی DE ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    دقیقی تارتار محرم ویا اسکوچیچ وسلام
  • حسن IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    اقایون اقایون وای فیلم های تکراری تکراری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، انتخاب کدامیک از نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، به رشد و شکوفایی بیشتر ورزش ایران منجر می‌شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی