نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
بازی مافیا در پرونده فساد بزرگ فوتبال ایران!/ بیرون کردن عامل کشف و شاکی از بازی فقط یک معنا دارد! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه‌های باشگاه مس رفسنجان پیام بحث‌برانگیزی را درباره پرونده بزرگ فساد در فوتبال منتشر کرده است.

پرونده فساد بزرگ در فوتبال ایران چند هفته‌ای است که به مهم‌ترین سوژه رسانه‌های ورزشی و غیر ورزشی شده است و در همین زمینه کار چند چهره مطرح فوتبال ایران به کمیته اخلاق و زندان کشیده شده است.

در ادامه برخی از رسانه‌ها از احتمال سقوط باشگاه فوتبال مس رفسنجان به دسته پایین‌تر خبر داده‌اند و حالا مدیر رسانه‌ این باشگاه واکنش بحث‌برانگیزی به این اتفاقات نشان داده است.

محمد جواد پاینده با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود نوشت: «اینکه باشگاه مس رفسنجان که عامل کشف و شاکی پرونده فساد بزرگ فوتبال بوده را به سقوط تهدید می‌کنند تنها یک معنای مشخص دارد!... آن کس که پرده از چهره مافیا برداشته را از بازی بیرون کنیم!».

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از سقوط مس رفسنجان به لیگ ۲/ پیکان لیگ برتری می‌شود یا فجرسپاسی؟ 

بازی مافیا در پرونده فساد بزرگ فوتبال ایران!/ بیرون کردن عامل کشف و شاکی از بازی فقط یک معنا دارد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • 💙 IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    خداداد افشاریان، سهیل مهدی و بزودی مهدی تاج، ببینید تو دوران اینا کدوم تیم چپ و راست قهرمان میشد؟ پیروزی، پس حتما منشاء تبانی و فساد باشگاه پیروزیه❗
  • تیم حکومتی🚩 IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    خداداد افشاریان: پرسپولیس با وجود من 2 سال قهرمان شد❗ علی خسروی شب قبل از بازی مهم استقلال: استقلالی ها میخوان کلک منو بکنن، آهای داورا کجایید؟ با اینکار خسروی جو داوری رو علیه استقلال کرد که فرداش تو اون بازی کاملا داوری علیه استقلال بود و اتفاقا امتیاز هم از دست داد❗ علی خسروی تو اینستاگرامش چندین بار به خانوم های استقلالی توهین کرد و مثلا محروم شد اما باز اومد صداوسیما کارشناسی کرد❗ داور عرب براقی بدون اینکه کسی اسمی ازش ببره اومد رو آنتن زنده و گفت من به کسی جواب پس نمیدم و از پرسپولیس حمایت کرد❗ میثاقی وکیل مدافع پرسپولیس❗ شرکت کردن خورشیدی داور مسابقه و کمکش در جشن قهرمانی پرسپولیس❗ شواهد و اسناد همکاری های غیرقانونی سهیل مهدی با باشگاه پرسپولیس❗ پرسپولیس تنها تیم مخالف VAR امید عالیشاه هم اعتراف کرده❗ با سند و مدرک میگیم پرسپولیس تیم حکومتیه
  • هومن US ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    باشگاه مس فساد را پیدا نکرده ، شرکت مس رفسنجان پیدا کرده. حتما عقیده دارید به باشگاه مس بابت تقلب و صعود تقلبی به لیگ برتر جایزه هم بدهند ؟ تیم متقلب همه جای دنیا می رود دسته آخر. از یوونتوس که گنده تر نیستید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی