دنیای فوتبال و موسیقی در سوگ درگذشت خواننده گروه وان دایرکشن/ بیایید با هم مهربان‌تر باشیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جک گریلیش پس از درگذشت لیام پین، خواننده گروه وان دایرکشن، با ادای احترام به او از مردم خواست تا با یکدیگر مهربان‌تر باشند.

به گزارش خبرورزشی، لیام پِین، خواننده گروه مشهور وان دایرکشن، که سابقه حضور در مسابقات خیریه «ساکر اید» را نیز داشت، در تاریخ ۲۶ مهر در بوینس آیرس آرژانتین در ۳۱ سالگی درگذشت.

این خبر باعث واکنش‌های احساسی بسیاری از هواداران شد، اما همه نظرات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مثبت نبودند و برخی به شایعات و گمانه‌زنی‌ها دامن زدند. جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، با انتشار پیامی در واکنش به این حادثه غم‌انگیز، از مردم خواست که با یکدیگر مهربان‌تر باشند.

گریلیش در پستی در اینستاگرام همراه با تصویری از پین نوشت: «اوه نه. خیلی ناراحت‌کننده است! خیلی خیلی ناراحت‌کننده!! در آرامش بخواب لیام پین. باید در این دنیا با هم مهربان‌تر باشیم.»

باشگاه وست برومویچ نیز با ابراز همدردی در پی درگذشت این خواننده اهل ولورهمپتون، گفت: «ما از شنیدن خبر درگذشت لیام پین، هوادار تیم و موسیقیدان، شوکه و ناراحت شدیم. به خانواده، دوستان و عزیزان لیام تسلیت می‌گوییم.»

سازمان خیریه «ساکر اید» در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد: «همه اعضای «ساکر اید برای یونیسف» از شنیدن خبر درگذشت لیام پین بسیار متأسف هستند. لیام در سال ۲۰۲۲ کاپیتان تیم انگلستان بود و برای مسابقه ۲۰۲۳ نیز دوباره به تیم بازگشت. از تو بابت تمام کارهایی که برای حمایت از کودکان در سراسر جهان انجام دادی، تشکر می‌کنیم. در این زمان سخت به فکر خانواده و دوستان لیام هستیم.»

بیشتر بخوانید: عکس| فرزند ستاره آبی‌آسمانی‌ها به‌دنیا آمد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی