نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
فردین با شکست غول‌های جهان طلایی شد/ درخشش پدیده ایرانی در مجارستان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فردین هدایتی عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات مجارستان صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر انس باشار دارنده مدال برنز جهان از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب موراد ممدوف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. دلخانی در این دیدار به مصاف لونت توس از مجارستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و برنزی شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر از سد رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آلن الکسیوس سیوراریو دارنده مدال برنز جهان از رومانی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. هدایتی در دیدار پایانی به مصاف یاکوبی کاجایا دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از گرجستان رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: کولاک کشتی‌گیر ایران با شکست قهرمان جهان و المپیک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سعید IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    فردین هدایتی چه کشتیگیری واقعا عین آب خوردن دوتا از قهرمانان ونائب قهرمانان المپیک وجهان رو شکست داد. کدوم برن المپیک هدایتی یا میرزا زاده. انتخابی بزارن بین هدایتی و میرزازاده برا المپیک بنظرمن
  • سعید ‌‌ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    دمتگرم پسر قهرمان شدی و خواهی شد بیا پهلوان دل مردم شو
  • Seyed IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    ماشاالله قهرمان
  • احسان IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    در حد لوپز کوبایی کشتی گرفت
  • ۰ IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    علی یارت🤩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی