نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
مدیرعامل استقلال یا پاشنه آشیل باشگاه!/ یازدهمین مدیر ظرف ۶ سال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از بدترین و شاید غیرقابل‌باورترین اتفاقات مهم در باشگاه استقلال تغییرات مداوم مدیریتی در طی سال‌های اخیر بوده است.

نگاهی به آمار و تعداد مدیران عامل باشگاه استقلال در طول ۷ یا ۸ سال گذشته مشخص می‌کند این مجموعه هر از گاهی پس از مدتی کوتاه مدیرعامل خود را برکنار شده دیده و فردی دیگر جایگزین نفر قبلی و تصمیم گیرنده تازه این مجموعه بزرگ با میلیون‌ها طرفدار شده است.

مهمترین اصل در داشتن یک تیم قدرتمند و باشگاهی منسجم این است که مدیریت آن و گروه اداره کننده این مجموعه ثبات کاری داشته و در نهایت با کمترین لغزش و تزلزل مسیر خود را به سمت رسیدن به اهداف از بیشترین شده طی کند. چیزی که در طول سال‌های گذشته در استقلال کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

حالا و بار دیگر در آستانه شروع یک فصل جدید صحبت از انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال است. قطعاً مدیران و مالکان تازه کار استقلال که از گروه پتروشیمی هلدینگ بزرگ خلیج فارس این مجموعه را خریداری کرده‌اند از این نظر می‌دانند ثبات مدیریتی تا چه اندازه در پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده برای یک مجموعه درجه یک و سطح بالا مثل استقلال با میلیون‌ها طرفدار اهمیت دارد.

فردی که روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال می‌نشیند قطعاً باید یک فرد باهوش، آینده نگرو بلند پرواز باشد که بتواند تیم استقلال را به شکلی در رقابت‌های لیگ برتر مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند که بهترین اتفاقات و نتایج برای این تیم رقم بخورد. قطعاً انتخاب مدیرعامل برای باشگاه استقلال شاید مهمتر از هر اتفاقی در طول روزها و هفته‌های آینده باشد.

تیم استقلال ثابت کرده در طول سال‌های گذشته حتی با نبود بازیکنان مطرح خودش را جزو مدعیان قرار داده و توانسته گلیمش را از آب بیرون بکشد اما مشکلات مدیریتی و نبود یک مدیرعامل موفق و خوب همیشه مانند یک پاشنه آشیل در روزهای حساس و لحظات مهم سخت‌ترین ضربات را به این مجموعه زده است. از این رو مالکان تازه وارد باشگاه استقلال باید بدانند فردی را روی صندلی مدیریت باشگاه بنشانند که بتواند از پس سخت‌ترین اتفاقات در کوران سختی‌های مسابقات لیگ برتر بر بیاید و حق باشگاه استقلال با میلیون‌ها طرفدار را بگیرد.

با نگاهی سطحی بر گزارش های اینچنینی مشخص می‌شود این باشگاه تنها ظرف ۶ سال اخیر ۱۰ مدیرعامل(که برخی مانند فتح الله زاده تکراری بودند) را تحت عناوین مدیر یا سرپرست مدیرعاملی بالای سر خود دیده که از این نظر یک رکورد منحصربفرد محسوب می‌شود و حالا باز هم حرف از حضور یک مدیر مقتدر جدید بعنوان یازدهمین مدیرعامل به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: یک سرمربی اسپانیایی جایگزین جواد لالیگایی می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • الهه پرسپولیسی♥️ IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    تعصب نباید کاری به انسان بکنه که پا روی حق بزاره! این قهرمانی پرسپولیس اصلا برای من قابل قبول نیست واقعا میگم قهرمانی حق استقلال بود و این داورا با جانب‌داریاشون پرسپولیس رو میبرن زیر سوال هوادار استقلال قلبش شکسته و حق داره اعتراض کنه این سالها هی استقلال رو ضعیف و غرق در مشکلات کردن که چی؟ خوب اینطوری لیگمون ضعیف شده پرسپولیس تو آسیا حرفی برای گفتن نداره منه پرسپولیسی با منطق صحبت میکنم نه با تعصب کورکورانه، همین خبر رو بخونید "یازده مدیرعامل طی شش سال برای استقلال" قشنگ حرفای من براتون تایید میشه❤💔💙
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      چرا استقلال جلوی نساجی 2 تا حمله درست حسابی نکرد؟ ولی ما همون روز 4 تا به استقلال خوزستان زدیم- شما همش بهونه میارید- حاشیه های کادر فنی تیمتون باعث شد نتیجه نگیرید.
    • کاربر جدید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      انتظاری از طرفداران استقلال نداریم که این قهرمانی ها رو از تیم رقیب باور بکنن ، چون حاضر نمیشن حتی کوچکترین انتقادی به کادر فنی خودشون بکنن که چرا بازی نساجی به یک گل نیاز داشتن حمله نکردید. طرفداران تیم استقلال هم عین سرمربی لالیگایی شون دنبال هوچی گری هستن ! حتی جرات کامنت گذاشتن به عنوان یک کاربر استقلالی ندارید. انتقاد کنید تا تیمتون رو درست کنند وگرنه همینی که هست ! حالا هی بگید آفساید بود و نبود .
    • انا مظلوم، انا معصوم، انا مصدوم، انا محروم: IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      تو برو بافتنیتو بباف کیسه‌کش. برای ما قابل قبول نیست که تو پرسپولیسی باشی. جدول سود و زیان تیمها از داوری در اومد و مشخص شد پرسپولیس ۲ و کیسه ۵ امتیاز سود کرده. پس داوریها بیشتر به نفع کیسه بوده ولی چون ما اهل شلوغکاری نبوده و نیستیم اونا مظلوم جلوه کردن و دم خروس تو بیرون زد.
    • نیما IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      حتما در قهرمانی آسیا استقلال نتیجه میگیره😂😂😂😂😂
  • ع ق QA ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    با وجود اینکه شخصیت این آقا در معاونت های مکررش معروف هست و همه او را می شناسند و شریک همه ی کارهای قبلی ها از جمله جعبه‌ای مکرر بوده و در مصاحبه اخیر نشان داد از لحاظ شخصیتی در چه خانه ایست من برای نابسامان ماندن استقلال و بدنام شدن مالک جدید او را برای استقلال می خواهم
  • محمدطاها IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    پسندیدم..تا ابد حق گفتی آقای مدنی👋💙 آیا می‌دانستی یکی از بهترین نویسنده های این سایت هستی کارت بیست بیسته واقعا دمت گرررم👌💙حقیقتا ثبات واژه ایست که تو این سالها استقلال میانه خوبی با آن ندارد،استقلال بیشترین بی ثباتی رو چه در کادر فنی تیم چه کادر مدیریتی خورده است هر تیمی که بدنبال پیروزی و فتح جام‌های پی در پی است باید این اصل را تو تیمش رعایت کند که متاسفانه استقلال سالهاست از این فاکتور بی بهره است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی