نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
۱۹ |
۱۱
لیست مازاد نکونام مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام قصد دارد در تیمش تغییرات زیادی را ایجاد کند و استقلال در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن از این تیم جدا خواهند شد.

با وجود اینکه استقلال در اکثر هفته‌های لیگ در فصلی که گذشت صدرنشین بود و مدعی شماره یک قهرمانی به حساب می‌آمد، در نهایت جنگ قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد و سرخ پوشان عنوان قهرمانی را بدست آوردند و از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کردند. هرچند نکونام بعد از دست دادن قهرمانی به شدت مورد هجمه قرار گرفته، ولی می‌خواهد فصل آینده هم در استقلال بماند.

نکونام دو فصل دیگر با استقلال قرارداد داردد و برنامه ای برای ترک استقلال ندارد. با این حال آینده نکونام در استقلال کمی پیچیده شده و زمزمه‌هایی مبنی بر مذاکره مدیران استقلال با چند گزینه خارجی به گوش می‌رسد. با وجود این شایعات نکونام فعلا سرمربی استقلال است و فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده است. نکونام حتی قبل از پایان لیگ با چند گزینه مدنظر خود هم صحبت کرده و نظر آن‌ها را در خصوص آمدن به استقلال جویا شده است. همچنین جواد لیست مازاد خود را هم مشخص کرده و چند ستاره استقلال باید این تیم را ترک کنند. اما کدام بازیکنان در لیست خروج آبی‌ها قرار دارند!؟

میلاد فخرالدینی مدافع راست آبی‌ها که در نیم فصل به این تیم پیوست، بازیکنی است که احتمالا با نظر نکونام از استقلال جدا خواهد شد و فخرالدینی نیامده رفتنی شده است. جعفر سلمانی مدافع چپ استقلالی‌ها هم که در این فصل زیر سایه ابوالفضل جلالی بوده و نیمکت نشین بود، دیگر بازیکنی است که از استقلال جدا خواهد شد. آرمان رمضانی، پیمان بابایی، امیرعلی صادقی، محمد حسین زواری هم دیگر بازیکنان لیست مازاد نکونام هستند. این نفرات هم جزو بازیکنان نیمکت نشین استقلال در فصل قبل بودند و فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکردند. همچنین شایعاتی در خصوص جدایی مهرداد محمدی و امید حامدی فر هم به گوش می‌رسد و ممکن است نکونام در صورت جذب بازیکنان مدنظرش، این دو بازیکن را هم در لیست مازاد خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: هوادار استقلال حق دارند ناراحت باشند/ یک لغزش قهرمانی را از بین برد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حمید IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    اول خود اقا جواد باید بره و کادرش. دل همه هوادارا با دوم شدن شکست. با تدابیر دفاعی ایشان جام‌ از دست رفت. اگه بازی نساجی رو برده بودیم کار تمام بود. از مسئولان هولدینگ خلیج فارس خواهش میکنیم یه مربی جسور با علم روز و تدابیر هجومی استخدام کنن
    • موج آبی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      با این بضاعت و اون وضعیت آشفته باشگاه خیییییییلی هم عالی نتیجه گرفته و باید بمونه و تیم رو خودش ببنده، اونوقته که شما رانتپولیسیها به گرد پای استقلال هم نمیرسید.
    • تاجی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      بازی با نساجی و تراکتور مهاجم استقلال رو با هل دادن سرنگون میکنن و پنالتی نمیگیرن و بازیکن پیروزی روبه روی استقلال خوزستان دایو میزنه و پنالتی میگیرن ... همه عالم و آدم میدونن که استقلال قهرمان واقعی لیگ هست و استقلال نتایج خوبی گرفت ولی اگر استقلال ۷۰ امتیاز هم میگرفت ، ۷۱ امتیاز برای لنگ جور میکردن
  • تاج IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    نکونام این رضاوند بیرون بکن یا با خودت ببببببر برو
  • ناشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    حرف اول و اخر را غفوری زد .این مربی و کادر در حد لیگ سوم ایران هم نیستند .هیچ مربی در دنیا با فشار روی داوری نمیتواند قهرمان شود .یکی دو بار جواب میده نه دائم.
    • علی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      مگر بهترین بازیکنان برا برای نکونام خریدند که قهرمان شود با این ترکیب هر مربی دیگری بود جزو ۳ تیم اول جدول هم نمیشد تازه گل های افساید واضح بودند فشار روی داوری چی هست شما طرفدار استقلال نیستی داری وحدت را به هم میرنی
    • کیسه کش حقیر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      دقیقا حرفات درست هست
  • آبی بیکران💙 IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    هرکس بگه جوادنکو باید بره، بایدبدونه از فوتبال هیچی حالیش نیست وبهتره بیخیال فوتبال نگاه کردن بشه وتمرکزش بزاره واسه واترپلو یا دومیدانی معلولین!!!!؟؟؟؟
  • MIS قرمزته IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    دو تا خروجی اول خود نکونال بعد هم هاشمی نسب ، البته نه ، بمونن سال دیگه هم به کیسه کشا بخندیم
  • اسنپ کاپ IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    امیرعلی صادقی حیفه بازیکن خوبیه
  • علیرضا جهانشاهی NL ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    اولین کسیکه باید بره تویی چون ارامش تیم رو بر هم میزنی
  • امیر حسین آقامحمدی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    تورو خدا مثل لنگ بازیکنان پا به توپ از دفاع تا حمله جمع کنید تا تیم باقدرت در لیگ وآسیا حرفی برای گفتن داشته باشه. اگر دقت کنید تیم لنگ همگی از دفاع تا حمله در 18حریفن ولی استقلال 5نفر در دفاع به حالت سکون هستندوبا تعداد کم درحمله هستند که این فوتبال معمولی لیگ برتره.
  • علیرضادیناروند IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    هرکس که میگه جواد نکونام نباشه ، لنگیه وبد استقلال رو میخاد استقلال با جواد کولاک کرد وبا همه مشکلات مدیریتی و کمبود بازیکن با ۶۷ امتیاز دوم شد و همه دیدند قهرمانی جواد و استقلال رو امیر عرب براقی و لانکیبر لنگی از هواداران استقلال گرفتند
  • عباس IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    اول بدونام باید برای موندن خودش دست و پا بزنه
  • رضائی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    باسلام به نظرمن استقلال هیچ سالی حجومی بازی نکرده و مخصوصن وقتی یک گل جلو میفته بعد همش دفاعی بازی می کنه بعدش هم میلاد فخردینی و آرمان بازی کن خوبین چرا نکونام به آنها بازی نمی داد و اگر هم بازی میداد چرا ۱۰دقیقه آخربهشان بازی می داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی