چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
۸ |
۲
پرسپولیس، شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در نظرسنجی خبرورزشی نزدیک به ۶۰ درصد کاربران به شایسته بودن پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی رای دادند.

لیگ بیست‌وسوم به پایان رسید و پرسپولیس توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند تا در ۸ سال اخیر ۷ عنوان قهرمانی به دست بیاورد.

پرسپولیس در حالی این عنوان را به دست آورد که تا هفته بیست و هشتم استقلال صدرنشین لیگ برتر بود اما تساوی تیم نکونام مقابل نساجی و سوپرکامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان تیم اوسمار را صدرنشین کرد تا این تیم با پیروزی مقابل شمش آذر و مس رفسنجان کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

در نظرسنجی خبرورزشی از شما پرسیدیم که کدام تیم شایسته قهرمانی بود که بیش از ۲۰ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و ۵۹,۲ درصد معتقد بودند پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و ۴۰,۸ درصد هم این تیم را شایسته نمی‌دانستند.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب پیشکسوت گیلانی استقلال به رضا درویش؛ یک غلط داشتید: صفر!

پرسپولیس، شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حاج ۳لسچ IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    منتهی نظرات مردم مهم نیست بل متوجه شدیم نطرات مدیر نما های اشتباهی نیم تاج و مافیای رسانه که در حد یک هوادار سقوط حرفه ی کردن مهمه !
  • مغزهای کوچک زنگ زده IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    این نظر سنجی های سطحی و سبک فقط برای توجیه کارهای ناهنجار و ناپاک خوبه
  • قهوه ساز دلونگی CH ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    خبر ورزشی! ما رو مسخره کردید؟ خوب این ۶۰ درصد طرفدارهای پیروزی تهران هستند، باید چی می گفتند؟ ۲۰ هزار نفر از مردم ایران که فوتبال رو دنبال می کنند نظر دادند و اکثریت پیروزی تهران رو انتخاب کردند. ما هم که پذیرفتیم بیشتر مردم ایران مثلن ۶۰ درصد طرفدار پیروزیند. حتی استاد علی اکبر رائفی پور و موسیو جدی می فرمایید هم پیروزی چی هستند. حالا با داور و کمک داور و ... کاری نداریم.
  • عروس الع۶ین IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    احتیاج به نظر سنجی نبود .جام قهرمانی انجاییست که باید باشد .اون درصدی هم که منفی دادن از سوزش جای دیگه ست !😂😂😂قهرمانی لیاقت میخاد نه هارت و پورت و تشکیل تیم دادزن و هوچیگر .قهرمانی بتاریخ پیوست و تامام .حالا هرکی میخاد دوست داشته باشه و هر کی هم ناراحته و میسوزه به اسفل السافلین.❤❤❤💪💪💪✌✌✌
  • کرام الکاتبین QA ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    چرا نوشتید فقط فوتبال فهم ها بخوانند حسرت بدلها با این نوشته ناراحت میشوند وای چقدر قهرمانی با شرافت و لیاقت پرسپولیس چسپید ؟! خوشمان آمد
  • عوام الناس IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    سلام ماازاول هم میدونستیم . امیدوارم شما اصحاب رسانه هم درک کرده باشید واز انگولک بازی دست بردارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی