نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
کارلو آنچلوتی - فلورنتینو پرس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلو آنچلوتی از تابستان گذشته می‌دانست که کیلیان امباپه به رئال‌مادرید خواهد آمد و فلورنتینو پرس به دقت برای آمدن ستاره فرانسوی تدارک دیده بود.

خبر پیوستن کیلیان امباپه به رئال‌مادرید روز دوشنبه رسما تایید شد. این بازیکن ۲۵ ساله به مدت هفت سال در رادار لوس‌بلانکوس قرار داشت و در نهایت آنها موفق شدند به خرید رویایی خود دست پیدا کنند.

از ماه فوریه مشخص شد که امباپه در تابستان راهی رئال‌مادرید خواهد شد، اما فلورنتینو پرس از بازی جلوتر بود و خیلی پیش‌تر می‌دانست که امباپه به تیمش خواهد آمد. طبق گزارش رلوو، پرس تابستان گذشته به کارلو آنچلوتی گفته بود که هیچ مهاجمی برای جایگزینی کریم بنزما جذب نخواهد شد زیرا تمام منابع باید برای بستن قرارداد با امباپه استفاده شود.

آنچلوتی تمایل داشت که هری کین جایگزین بنزما شود، اما پرس قصد داشت هزینه‌ها را محدود کند تا رئال‌مادرید بتواند پاداش هنگفتی را که امباپه می‌خواست (که تصور می‌شود حدود ۱۰۰ میلیون یورو باشد) بپردازد. به این معنی که خوسلو ماتو تنها شماره ۹ بود، هرچند که خیلی هم بد عمل نکرد. این بازیکن ۳۴ ساله (که به صورت قرضی از اسپانیول به خدمت گرفته شد) با وجود اینکه بازیکن ثابتی نبود در تمام رقابت‌ها ۱۸ گل به ثمر رساند.

در پایان، پرس مانند همیشه آینده را پیش‌بینی کرد و تصمیمات درستی گرفت. رئال‌مادرید بدون شماره ۹ بزرگ، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و امباپه وارد شد. روزهای خوب همچنان در پایتخت اسپانیا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • sasan IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    مدیریت یعنی این کدام تیم بدون دفاع و مهاجم تونسته قهرمان بشه جز رئال واقعا پادشاهی برازنده توست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی